Toon posts:

Plafonieres met geschakelde bewegingsmelders

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Hallo, ik ben op zoek naar 10 plafonieres met E27 fitting met bewegingsmelder. Is het mogelijk om dit ook te verkrijgen met geschakelde bewegingsmelders zodat alle verlichting aangaat als één bewegingsmelder wordt geactiveerd. groet paul

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:15:
Mijn vraag
...
Hallo, ik ben op zoek naar 10 plafonieres met E27 fitting met bewegingsmelder. Is het mogelijk om dit ook te verkrijgen met geschakelde bewegingsmelders zodat alle verlichting aangaat als één bewegingsmelder wordt geactiveerd. groet paul

...
https://www.bol.com/nl/p/...7-4000k/9200000058941010/

https://www.lichtpartner....8/uitvoering-e27-fitting/

De rest is aan jou, wat heb JIJ al gevonden of ondernomen ?

[ Voor 5% gewijzigd door FreshMaker op 10-04-2019 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 18:54
Ik weet niet welke mogelijkheden er standaard zijn, maar Philips Hue ondersteunt dit sowieso. Eventueel kun je qua kosten wat matigen door de Ikea lampen te gebruiken die je kan koppelen met Philips Hue. Philips Hue kan volgens mij ook meerdere bewegingssensoren gebruiken om een serie aan te sturen, dus het zou perfect binnen je vraag passen (en je kan eventueel nog obv de tijd minder helder laten branden).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.
De plafonieres zijn voor het trappenhuis, dus het Philips Hue is denk ik niet echt geschikt.

En de gewone plafonieres met bewegingsmelder had ik zelf ook gevonden, maar ik wil graag dat ze met elkaar kunnen communiceren zodat alle plafonnieres aangaan als er één sensor wordt geraakt.