NLZiet en setop-box ervaring gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 626 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx4ever
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08-2024
Aangezien nlziet een stuk leuker geprijst is ben ik aan het kijken naar een oplossing om nlziet via een setop-box te kijken en dan het huidige TV abonnement op te zeggen. Nu zijn mijn vragen:

1. Heeft iemand dit al draaien en werkt dit goed met de afstandbediening? Ik wil de zenders niet met mijn mobiel moeten wisselen.

2. Als je het gebruikt en het werkt goed, wat voor setop-box heb je?

3. Ondersteunt deze ook Netflix?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 19:03
Is een AppleTV geen oplossing voor je?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx4ever
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb geen ervaring met Apple en vindt de prijs van Apple ook altijd aan de hoge kant. Maar wie weet, als het goed werkt... Heb je hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 10:30
Ik gebruik NLziet op een Android TV systeem. Dat werkt redelijk goed. Soms een keer een hikje in de stream of het geluid dat soms even niet synchroon loopt met het beeld bij het kijken van live tv. Uitzending terugkijken (daarvoor heb ik eigenlijk NLziet) werkt wel prima.

(Xiaomi MI Box). Daar zit een afstandbediening bij en daarmee kun je op redelijk vergelijkbare wijze TV kijken.

https://www.android.com/tv/xiaomi-mi-box/

Apple TV werkt op vergelijkbare manier. En in het algemeen zal er voor Apple tv eerder een app uitkomen dan voor Android TV. Daar is het aanbod qua apps nog redelijk beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@msx4ever je openingspost bevat momenteel te weinig informatie en eigen inzet waar we iets mee kunnen. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Ga dus even zelf op onderzoek uit.

Mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, open dan gerust een nieuw topic.

Dit topic is gesloten.