Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Via een uitzendbureau zit ik gedetacheerd bij een bedrijf binnen de semioverheid waar ze op basis van 38 uur werken. Prima, niet van toepassing voor mij aangezien ik met het uitzendbureau heb afgesproken gewoon 40 uur te werken en ook 40 uur betaald te krijgen voor een vast bedrag per maand.

Nu heb ik mijn loonstrook ontvangen en daar zag ik iets vreemds op.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Mogen ze het contractloon en parttime percentage zomaar wijzigen op de salarisstrook en maakt het voor mij financieel een verschil? Zover ik weet val ik namelijk gewoon onder het CAO van het uitzendbureau en niet van het bedrijf waar ik gedetacheerd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 14:37
Als ik dit zo zie krijg je betaald voor een 38-urige werkweek. Contractloon * (38/40) = afgesproken loon.
Eigenlijk werk je dus 2 uur teveel per week. Wat staat er precies in je contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtendedCaesar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 22:10
95% van 40 uur, is inderdaad 38 uur. Je krijgt dus € 3500 op basis van 38 uur uitbetaald. Dit lijkt mij terecht. Wanneer je die 40 uur specifiek hebt afgesproken, kan ik me voorstellen dat het er raar uitziet op je loonstrook, maar ik zou mij er geen zorgen over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ze zijn wel gebonden aan de uren die je mag werken bij de semi-overheid. Uitzendbureaus zijn verplicht sommige elementen over te nemen van de inlener, daar horen toeslagen, uurloon en uren bij o.a.

Bron: Inlenersbeloning onder punt 5 : https://www.inlenersbeloning.nl/#1

JPL-Racing --- iRacing Profiel