Houdoe
duh, de geforce 2 gts natuurlijk. De MX versie krijgt overigens geen DDR ram. Maar of je 900 piek voor een videokaart moet betalen .....
Mooi zo.
Ik heb namelijk de Creative 2 GTS besteld.
De prijs viel eigenlijk wel mee.
Ik heb namelijk de Creative 2 GTS besteld.
De prijs viel eigenlijk wel mee.
Houdoe
Ja voor 750 piek een beetje knoeien met drivers heb ik ook zoon kaart, wat een klote gedoe ( kwa drivers dan ) veel succes ermee, hoop voor jou dat ie meteen goed draait.
Tja, ik hoop ook dat-ie goed draait. Waarom niet?
Vanmiddag ga ik het hele boeltje in elkaar knutselen, ik zal morgen mijn bevindingen posten.
- Athlon 750 met VOS32+ koeler
- 128 MB PC133
- Diamond Geforce2 GTS
- Abit KA7/100
Dit zou toch wel vlotjes moeten kunnen werken?
Vanmiddag ga ik het hele boeltje in elkaar knutselen, ik zal morgen mijn bevindingen posten.
- Athlon 750 met VOS32+ koeler
- 128 MB PC133
- Diamond Geforce2 GTS
- Abit KA7/100
Dit zou toch wel vlotjes moeten kunnen werken?
Houdoe
Waarom niet? Dat vroeg ik mij ook af, nooit een probleem gehad, nu kan ik alleen in windows 2000 goed gamen ( jaja ), toch ME er maar is opzetten dit weekend
.
Gisteravond alles even inelkaar geschroefd.
Werkt als een trein! Superstabiel! Gewoon met de bijgevoegde drivers en Windoos 98. Nog geen benchmarks gedraaid, maar dat vind ik ook onzin. Het gaat er mij om hoe ik ervaar dat alles functioneert en niet wat een meetprogramma zegt.
Werkt als een trein! Superstabiel! Gewoon met de bijgevoegde drivers en Windoos 98. Nog geen benchmarks gedraaid, maar dat vind ik ook onzin. Het gaat er mij om hoe ik ervaar dat alles functioneert en niet wat een meetprogramma zegt.
Houdoe
Pagina: 1