Goedemorgen,
Voor een vriend maak ik een pc alleen mijn vraag is is het wel goed genoeg voor 144 fps 1080p. Hij wilt graag Apex Legends (High), Fortnite, Division 2 (High), Destiny 2 (High) spelen.Medium zou misschien ook een optie zijn maar het liefst wilt hij High. Voor de rest wat oudere games, niet de allernieuwste. Is dit allemaal mogelijk?
Hoor graag jullie adviezen en/of opmerkingen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wilt voornamelijk gamen en af en toe surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zn budget is 850/900. Het liefst minder maar goed hij vraagt wel wat eisen haha..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, randapparatuur maar geen componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[Full system. Windows heb ik zelf hier nog liggen vandaar niet in het lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel en Nvidia. Vind dat het betrouwbaarste en altijd al gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij heeft niet veel wensen, maar hij wilt gamen met ongeveer 144 fps op 1080p. Voor de rest al die lichtjes etc hoeft hij niet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is, is deze build geschikt voor de games die ik genoemd heb voor 144 fps gaming op medium/high? Slaat alles wel goed op elkaar aan? Heb veel research gedaan en kwam met deze build. Maar twijfelde of deze build wel die 144 fps kan halen.
Voor een vriend maak ik een pc alleen mijn vraag is is het wel goed genoeg voor 144 fps 1080p. Hij wilt graag Apex Legends (High), Fortnite, Division 2 (High), Destiny 2 (High) spelen.Medium zou misschien ook een optie zijn maar het liefst wilt hij High. Voor de rest wat oudere games, niet de allernieuwste. Is dit allemaal mogelijk?
Hoor graag jullie adviezen en/of opmerkingen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wilt voornamelijk gamen en af en toe surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zn budget is 850/900. Het liefst minder maar goed hij vraagt wel wat eisen haha..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, randapparatuur maar geen componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[Full system. Windows heb ik zelf hier nog liggen vandaar niet in het lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel en Nvidia. Vind dat het betrouwbaarste en altijd al gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij heeft niet veel wensen, maar hij wilt gamen met ongeveer 144 fps op 1080p. Voor de rest al die lichtjes etc hoeft hij niet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is, is deze build geschikt voor de games die ik genoemd heb voor 144 fps gaming op medium/high? Slaat alles wel goed op elkaar aan? Heb veel research gedaan en kwam met deze build. Maar twijfelde of deze build wel die 144 fps kan halen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-9400F | € 171,74 | € 171,74 |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 75,90 | € 75,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X 6G | € 335,99 | € 335,99 |
| 1 | Fractal Design Focus G Mini | € 46,05 | € 46,05 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 83,35 | € 83,35 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 69,50 | € 69,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 847,53 | |