Er is voor mij onduidelijkheid m.b.t. het werkgeheugen van de Samsung A50. Op de ene site staat 6GB en op de andere 4GB bij de 128GB telefoon. Samsung NL geeft aan dat zij de 64GB versie leveren met 4GB werkgeheugen en de 128GB versie met 6GB. Ook KPN geeft aan de 128GB/6GB versie te leveren maar Tweakers geeft weer aan dat het een 128GB/4GB versie is. Wat is de juiste informatie? Wie heeft een 128GB versie en kan mij vertellen wat het werkgeheugen is?
Vraag
Alle reacties
Pricewatch is het meest foutgevoelig want info is niet altijd geautomatiseerd en/of gebaseerd op scrapers met verkeerde info uit de source.
Tip: Samsung is gewoon open dus bel ze eens?
Tip: Samsung is gewoon open dus bel ze eens?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Samsung.nl lijkt me de meest betrouwbare bron.ecm6006 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:53:
Samsung NL geeft aan dat zij de 64GB versie leveren met 4GB werkgeheugen en de 128GB versie met 6GB.
Hoewel grijsimport ook mogelijk is natuurlijk.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
@ecm6006 aangezien dit over leveringen gaat, schopje naar TPL. Verder heb ik je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.
Dat gezegd hebbende. De informatie die de webshop verstrekt zou ik leidend houden. Daar komt het toestel daadwerkelijk vandaan. Al kan het handig zijn om voor de zekerheid het dan ook daar even na te vragen.
Dat gezegd hebbende. De informatie die de webshop verstrekt zou ik leidend houden. Daar komt het toestel daadwerkelijk vandaan. Al kan het handig zijn om voor de zekerheid het dan ook daar even na te vragen.
Misschien wat mosterd na de maaltijd omdat je berichtje al wat ouder is, maar hier in NL wordt volgens mij alleen de 128 gb verkocht en die beschikt over 4 gb RAM en niet over 6 gb.
Morgen krijg ik die van mij binnen en zal ik eens checken
Morgen krijg ik die van mij binnen en zal ik eens checken
Pagina: 1