Hallo Tweakers!
Voor mijn nieuwe build heb ik een systeem samen gesteld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p en af en toe wat films kijken. Moet vooral klein zijn en goed mee te nemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
750 euro i.v.m. uitruil tegenover vakantieuitkering van mijn werkgever. Ik mag daar ook alle accessoires en software meerekenen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een gratis MSI gtx770 2gb gaming. Deze ga ik dan ook gebruiken tot ik een andere kaart kan kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Buiten het formaat graag natuurlijk een stil systeempje. Hij kan ook in de huiskamer komen te staan namelijk. Vandaar de vormfactor..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag algemene tips en feedback op het systeem! Vooral op het gebied van ram en koeling ben ik echt geen expert.
Dit is wat ik tot nu toe heb bedacht. Er moet nog windows bij maar daar heb ik nu nog wel wat budgetruimte voor over.
Ben benieuwd!
Gr Mathijs
Voor mijn nieuwe build heb ik een systeem samen gesteld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p en af en toe wat films kijken. Moet vooral klein zijn en goed mee te nemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
750 euro i.v.m. uitruil tegenover vakantieuitkering van mijn werkgever. Ik mag daar ook alle accessoires en software meerekenen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een gratis MSI gtx770 2gb gaming. Deze ga ik dan ook gebruiken tot ik een andere kaart kan kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Buiten het formaat graag natuurlijk een stil systeempje. Hij kan ook in de huiskamer komen te staan namelijk. Vandaar de vormfactor..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag algemene tips en feedback op het systeem! Vooral op het gebied van ram en koeling ben ik echt geen expert.
Dit is wat ik tot nu toe heb bedacht. Er moet nog windows bij maar daar heb ik nu nog wel wat budgetruimte voor over.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 206,49 | € 206,49 |
| 1 | MSI H310I Pro | € 82,50 | € 82,50 |
| 1 | Silverstone Sugo Series 13 (mesh front panel) | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | Corsair Hydro Series H60 (2018) | € 69,34 | € 69,34 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 83,35 | € 83,35 |
| 1 | Corsair SF600 (2018) | € 116,99 | € 116,99 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 69,50 | € 69,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 677,67 | |
Ben benieuwd!
Gr Mathijs