My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Commandline FTW | Tweakt met mate
Of het prioriteit heeft, is een andere vraag
[ Voor 33% gewijzigd door Room42 op 10-04-2019 10:46 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Wat misschien ook helpt is als moderatoren iets minder offensief modereren. Gevoelsmatig wordt er steeds minder gepost op het forum, en lijkt het er soms op dat er meer actieve moderators zijn dan actieve topics.
[ Voor 50% gewijzigd door 3x3 op 10-04-2019 10:48 ]
| live and give like no one else |
We zouden misschien in de lege ruimte "<verwijderde reactie>" oid kunnen tonen. Maar zoals Evanescent al zegt weet ik niet of dit genoeg prioriteit krijgt. Ik maak er wel een bug ticket voor aan dat dan tijdens een bug bash dag opgepakt zou kunnen worden.
Dank voor de uitleg, maar het is IMnsHO wel een bug. Als de reactie verwijderd wordt, dan kan ook een (ongelezen) notificatie over die reactie verwijderd worden of anders geformuleerd worden, bijvoorbeeld als "JB plaatste een reactie op jouw forumpost {in topic} maar deze is verwijderd." of zoiets, waarbij het gedeelte tussen {} bonus zou zijn. Ik zou niet weten waarom ik niet kan/mag weten op welke post van mij dit een reactie was, ook al is die reactie verwijderd. Zoals het nu werkt is gewoon verwarrend (je krijgt niet voor niets tientallen meldingen...) en dus niet ok.Hero of Time schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:28:
Dat is geen bug. Dat is een restant van de notificatie in een topic dat naar de prullenbak is verhuist. Dit is al tientallen keren gemeld hier en er is gewoon niets aan te doen.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Elke keer is er gezegd 'doen we niets aan' en 'kost meer tijd om het op te lossen' of 'geen prio', of iets in die varianten.
Neemt niet weg dat het gewoon niet netjes staat en opgelost zou moeten worden. Wel jammer dat het nu opeens toch wel wat aandacht krijgt en de tientallen keren hiervoor werd weggewuifd.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dat is waar, die heb ik gemist. Ik zal dat een volgende keer dat ik iets wil melden eerst doen. Case closed.Hero of Time schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:12:
Feit is gewoon dat je niet de Stoute Bugs FAQ hebt gevolgd om te zoeken of je situatie eerder is gemeld.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Slecht excuus.. Als bedrijf wil je toch dat gebruikers een zorgeloze ervaring hebben? Wmb komt dit gewoon op de backlog, problemlijst of whatever welke manier van werken gebruikt wordt binnen Tweakers.Hero of Time schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:12:
Elke keer is er gezegd 'doen we niets aan' en 'kost meer tijd om het op te lossen' of 'geen prio', of iets in die varianten.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Het is tot nog toe gebleken dat het lastig op te lossen is. Ook de variant met een alternatieve melding blijkt problematisch in de huidige opzet van de code. Het probleem is bekend en staat (weer) op de backlog, maar of en wanneer het opgepakt kan worden is niets over te zeggen; meestal hebben andere zaken een grotere prioriteit, en een volledig bugvrije site is natuurlijk een utopieNLRev0lution schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:44:
[...]
Slecht excuus.. Als bedrijf wil je toch dat gebruikers een zorgeloze ervaring hebben? Wmb komt dit gewoon op de backlog, problemlijst of whatever welke manier van werken gebruikt wordt binnen Tweakers.
Intentionally left blank
Prioritering en technische (on)mogelijkheden snap ik volledig! Ik struikelde meer over het feit hoe het weggewuifd werd ("geen tijd/prio, etc").crisp schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:59:
[...]
Het is tot nog toe gebleken dat het lastig op te lossen is. Ook de variant met een alternatieve melding blijkt problematisch in de huidige opzet van de code. Het probleem is bekend en staat (weer) op de backlog, maar of en wanneer het opgepakt kan worden is niets over te zeggen; meestal hebben andere zaken een grotere prioriteit, en een volledig bugvrije site is natuurlijk een utopie
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Browser opnieuw starten en van de WiFi af helpt niet. Blijkt het een bug type 'kakkerlak' te zijn
Nou was gelukkig m'n eerste keer.