Vreemde notificatie van reactie in onbekend forum

Pagina: 1
Acties:

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37
Ik zie zojuist deze notificatie:
Rare notificatie
Ik kan er niet op klikken. Ik heb geen idee waarover dit gaat, en het ziet er uit als een bug dat ik deze notificatie krijg.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat is geen bug. Dat is een restant van de notificatie in een topic dat naar de prullenbak is verhuist. Dit is al tientallen keren gemeld hier en er is gewoon niets aan te doen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Room42
  • Niet online
Nou ja, niks aan te doen... het blijft software dus alles is mogelijk. Het is en blijft presentatie, dus er kan ook gecheckt worden of de ontvanger van de notificatie rechten heeft of niet.
Of het prioriteit heeft, is een andere vraag :P

[ Voor 33% gewijzigd door Room42 op 10-04-2019 10:46 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Het enige dat hiertegen helpt is reacties plaatsen die een moderator waarschijnlijk niet zal verwijderen.

Wat misschien ook helpt is als moderatoren iets minder offensief modereren. Gevoelsmatig wordt er steeds minder gepost op het forum, en lijkt het er soms op dat er meer actieve moderators zijn dan actieve topics.

[ Voor 50% gewijzigd door 3x3 op 10-04-2019 10:48 ]

| live and give like no one else |

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Toch bedankt voor het melden uiteraard, ATS :)

We zouden misschien in de lege ruimte "<verwijderde reactie>" oid kunnen tonen. Maar zoals Evanescent al zegt weet ik niet of dit genoeg prioriteit krijgt. Ik maak er wel een bug ticket voor aan dat dan tijdens een bug bash dag opgepakt zou kunnen worden.

• ATS
Hero of Time schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:28:
Dat is geen bug. Dat is een restant van de notificatie in een topic dat naar de prullenbak is verhuist. Dit is al tientallen keren gemeld hier en er is gewoon niets aan te doen.
Dank voor de uitleg, maar het is IMnsHO wel een bug. Als de reactie verwijderd wordt, dan kan ook een (ongelezen) notificatie over die reactie verwijderd worden of anders geformuleerd worden, bijvoorbeeld als "JB plaatste een reactie op jouw forumpost {in topic} maar deze is verwijderd." of zoiets, waarbij het gedeelte tussen {} bonus zou zijn. Ik zou niet weten waarom ik niet kan/mag weten op welke post van mij dit een reactie was, ook al is die reactie verwijderd. Zoals het nu werkt is gewoon verwarrend (je krijgt niet voor niets tientallen meldingen...) en dus niet ok.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Feit is gewoon dat je niet de Stoute Bugs FAQ hebt gevolgd om te zoeken of je situatie eerder is gemeld. ;)

Elke keer is er gezegd 'doen we niets aan' en 'kost meer tijd om het op te lossen' of 'geen prio', of iets in die varianten.

Neemt niet weg dat het gewoon niet netjes staat en opgelost zou moeten worden. Wel jammer dat het nu opeens toch wel wat aandacht krijgt en de tientallen keren hiervoor werd weggewuifd.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ATS
Hero of Time schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:12:
Feit is gewoon dat je niet de Stoute Bugs FAQ hebt gevolgd om te zoeken of je situatie eerder is gemeld. ;)
Dat is waar, die heb ik gemist. Ik zal dat een volgende keer dat ik iets wil melden eerst doen. Case closed.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik vind dit meer onduidelijkheid voor de gebruiker. Ik heb begrepen dat het intrekken van een notificatie niet eenvoudig is, maar visueel zou dit naar mijn mening beter kunnen. Elke maand duikt dit wel op en geeft dit weer de nodige vraagtekens ;).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-10 21:29
Hero of Time schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:12:
Elke keer is er gezegd 'doen we niets aan' en 'kost meer tijd om het op te lossen' of 'geen prio', of iets in die varianten.
Slecht excuus.. Als bedrijf wil je toch dat gebruikers een zorgeloze ervaring hebben? Wmb komt dit gewoon op de backlog, problemlijst of whatever welke manier van werken gebruikt wordt binnen Tweakers.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

NLRev0lution schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:44:
[...]

Slecht excuus.. Als bedrijf wil je toch dat gebruikers een zorgeloze ervaring hebben? Wmb komt dit gewoon op de backlog, problemlijst of whatever welke manier van werken gebruikt wordt binnen Tweakers.
Het is tot nog toe gebleken dat het lastig op te lossen is. Ook de variant met een alternatieve melding blijkt problematisch in de huidige opzet van de code. Het probleem is bekend en staat (weer) op de backlog, maar of en wanneer het opgepakt kan worden is niets over te zeggen; meestal hebben andere zaken een grotere prioriteit, en een volledig bugvrije site is natuurlijk een utopie ;)

Intentionally left blank

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-10 21:29
crisp schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:59:
[...]

Het is tot nog toe gebleken dat het lastig op te lossen is. Ook de variant met een alternatieve melding blijkt problematisch in de huidige opzet van de code. Het probleem is bekend en staat (weer) op de backlog, maar of en wanneer het opgepakt kan worden is niets over te zeggen; meestal hebben andere zaken een grotere prioriteit, en een volledig bugvrije site is natuurlijk een utopie ;)
Prioritering en technische (on)mogelijkheden snap ik volledig! Ik struikelde meer over het feit hoe het weggewuifd werd ("geen tijd/prio, etc").

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-10 09:54
Kwam deze bug net ook tegen. Ik maar klikken en er gebeurt soort van "schermverversing".
Browser opnieuw starten en van de WiFi af helpt niet. Blijkt het een bug type 'kakkerlak' te zijn :(.

Nou was gelukkig m'n eerste keer.
Pagina: 1