Toon posts:

O shit.. had ik niet moeten doen. Nu brander kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was weer is kwaad omdat het te lang duurde en om een cd te lezen, dus deed laatje open en duwde het met een noodgang weer dicht, maar ja nu is een tandwieletje van een pinnetje af en ligt dus ergens lost in de brander. Gevolg: lampje blijft maar knipperen en ik kan het laatje dus niet meer open en dicht doen met het knopje. (wel gewoon met de hand natuurlijk).

Nu zit ik dus te denken om hem gewoon open te schoeven en dat ding er op te doen, maar stel nu dat ie echt na de klote gaat een paar maanden later, dan kan ik het ook wel schuden met de garantie.

what to do :?

Verwijderd

Tja, dit is duidelijk weer zo'n geval van "eigen schuld dikke bult". >:)

In principe is je garantie al weg, omdat je hem zelf gemold hebt. Dus als je er iets verstand van hebt: maak hem open en fix het.
Weet je er geen ene f*ck vanaf: laat hem dan maar mooi dicht.

Oh ja, als je hem open maakt, en je doet iets fout, dan moet je er niet op beginnen te rammen hè! >:)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:56
dan maar mooi dicht.
lolz dat zal niet veel moeite kosten :Y)

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Als je kwaad bent moet je op je toetsenbord rammen (zijn hufterproof en (meestal) goedkoper). Is al een topic over geweest btw :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 22:44

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Gewoon openschroeven, heb ik ook gedaan met mn PLextor.
Binnen 5 minuten heb je het hele zwikje weer inelkaar :)
En ach ja, de garantie...

En: Move HA -> Opslagmedia :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Als ik jou was dan zou ik hem gewoon open schroeven, en dan kijken of je er iets aan kunt repareeren..,
Ik heb dit laatst zelf ook gedaan toen ik bij mijn Plextor 12x32 met m'n been het laatje er half uit stoote (F#cking eject when finished)...

Verwijderd

Openschroeven die zooi, je hebt nu weinig te verliezen ;) .... maar waarom in vredesnaam 'brander'-mishandeling.... :?

Verwijderd

Topicstarter
cdz die die moest lezen waren een beetje aan de beschadigde kant, duurde 25 minuten om hem te lezen en m'n pc bleef hangen dus deed ff laatje open en een ros dat ie weer dicht kon, maar ja was een beetje te hard..
Pagina: 1