Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Misschien heb je wel SSH toegang tot je server? Dat is hetzelfde als telnet maar veel veiliger.
Maar met phpMyAdmin kun je ook alles mbt MySQL, het linkje (stond er boven niet bij):
http://phpwizard.net/projects/phpMyAdmin/
Maar met phpMyAdmin kun je ook alles mbt MySQL, het linkje (stond er boven niet bij):
http://phpwizard.net/projects/phpMyAdmin/
Ik ben daar mee bezig geweest, en snap daar echt totaal geen reet vanOp woensdag 25 juli 2001 20:05 schreef hans_20 het volgende:
ja phpmysqladmin
kan ik daar gewoon een .sql-file mee importen ??
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Of gewoon
<?
$query="create table BLAAT ...";
$result = mysql_query($query) or die(mysql_error());
?>
doen.
<?
$query="create table BLAAT ...";
$result = mysql_query($query) or die(mysql_error());
?>
doen.
Nop, kan wel connecten, maar na het invoeren van mijn password, knikkert het systeem me er gelijk uitOp woensdag 25 juli 2001 20:11 schreef The Source het volgende:
Misschien heb je wel SSH toegang tot je server? Dat is hetzelfde als telnet maar veel veiliger.
Dan heb je blijkbaar geen toegangOp woensdag 25 juli 2001 20:23 schreef theezeefje het volgende:
[..]
Nop, kan wel connecten, maar na het invoeren van mijn password, knikkert het systeem me er gelijk uit
Je moet bij phpMyAdmin wel ff je config file edditten zodat deze juiste database naam, server, user en pw bevat.
Gewoon je database aanklikken en dan staat er onder het grote SQL query vak een klein vakje met daarboven 'or Location of the textfile:'.. need i say more?Op woensdag 25 juli 2001 20:11 schreef theezeefje het volgende:
[..]
Ik ben daar mee bezig geweest, en snap daar echt totaal geen reet van
kan ik daar gewoon een .sql-file mee importen ??
Verwijderd
wrom mail je niet even, misschien willen ze je wel ssh toegang geven, tis immers een zeer simpele handeling en moet zeggen dat ik het vrij yesterday vind om geen ssh toegang te hebbenOp woensdag 25 juli 2001 20:23 schreef theezeefje het volgende:
[..]
Nop, kan wel connecten, maar na het invoeren van mijn password, knikkert het systeem me er gelijk uit
Arghhh, das waar, die hele MySQLAdmin is volledig auf DeutschOp woensdag 25 juli 2001 20:30 schreef Bigs het volgende:
[..]
Gewoon je database aanklikken en dan staat er onder het grote SQL query vak een klein vakje met daarboven 'or Location of the textfile:'.. need i say more?
Dan moet je toch es de engelse taalmodule 'installeren'Op woensdag 25 juli 2001 21:04 schreef theezeefje het volgende:
Arghhh, das waar, die hele MySQLAdmin is volledig auf Deutsch
Heb je wel het goeie pakket dan?Op woensdag 25 juli 2001 21:04 schreef theezeefje het volgende:
[..]
Kon je met PHPMyAdmin wel tables flushen? Dat is wel noodzakelijk namelijk! (flush rechten enzovoort)!
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
PHPMyAdmin in alle talen die je maar wilt zo ongeveerOp woensdag 25 juli 2001 21:04 schreef theezeefje het volgende:
[..]
Ik heb net zitten zoeken in de faq's maar kon hem niet vinden.
Verwijderd
PS: Kun je niet toevallig met je eigen MySQL client van thuis uit connecten met de MySQL database server? Vaak staat dat dicht getimmerd (en da's ook maar goed zo), maar je kunt het eens proberen.
Met phpMyAdmin kun je gewoon alle SQL queries uitvoeren die je maar wilt, dus dat is het probleem niet.Op woensdag 25 juli 2001 22:00 schreef DiedX het volgende:
Kon je met PHPMyAdmin wel tables flushen? Dat is wel noodzakelijk namelijk! (flush rechten enzovoort)!
Pagina: 1