Toon posts:

software voor simpel programma

Pagina: 1
Acties:
  • 531 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een programmaatje om zonder voorkennis een simpel programmaatje te maken, ik hoef geen moeilijke toepassingen te maken maar gewoon iets simpels voor planning en stockbeheer.

dank u alvast

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Excel? Of anders 'No code' platform Betty Blocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb totaal geen voorkennis maar wil gaandeweg aan mezelf iets aanleren al doende, of het magelijk is dat zal ik onderweg wel ondervinden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:46

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Planning en voorraadbeheer zijn nu niet direct de gemakkelijkste toepassingen. Begin eerst eens met een simpel "Hello World" programmaatje.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:56

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Basiscursus python is overal wel te vinden. Zit zelfs een stukje grafische schil in als je wilt :)

Maar wat had je zelf al gezocht en gevonden? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
kant en klaar: https://www.sap.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:00

Yucon

*broem*

Misschien is Odoo (voorheen openERP) een mooi startpunt voor wat je zoekt. Zelf bouwen lijkt me de slechtste oplossing, zeker zonder ervaring.

Als je besluit dit advies te negeren is iets gebaseerd op access waarschijnlijk de handigste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:45:
Bestaat er een programmaatje om zonder voorkennis een simpel programmaatje te maken, ik hoef geen moeilijke toepassingen te maken maar gewoon iets simpels voor planning en stockbeheer.

dank u alvast
Sorry, maar zo werkt 't niet hier. Neem even onze Quickstart door en open dan gerust een nieuw topic met de kennis die je in de quickstart hebt opgedaan in je achterhoofd :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.