Draadloze oordoppen 2x binnen 5 maanden stuk gegaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:38
Hoi even een vraagje,

Mijn Samsung IconX 2018 linker oordop wilt niet meer opladen en werkt ook niet meer. Heb het teruggestuurd voor reparatie. Kreeg te horen dat het door Samsung zelf wordt gerepareerd, maar las bij een online document dat Dynafix dit zal doen. Op internet lees ik veel negatieve verhalen over Dynafix.
Ze hebben het gerepareerd en een module vervangen en teruggestuurd. Na drie uurtjes muziek te hebben geluisterd is het weer stuk gegaan en op de dezelfde manier, namelijk de linker oordop wilt niet meer opladen en werkt niet meer.

Nu heb ik aan de verkoper gevraagd of ik een nieuw product, alternatief product of mijn geld terug kon krijgen omdat het niet normaal is dat het al 2x stuk kan gaan in een korte tijd en ik niet opnieuw 4 weken wil wachten.
Ze willen dat ik hem nogmaals opstuur. Heb zelf niet veel ervaring over garantie, maar moeten ze mij niet gewoon een goed werkend product leveren? Iets dat 2x stuk is gegaan in 4-5 maanden is toch geen goed product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Lees dit eens. Misschien zijn je vragen dan al beantwoord! https://www.consuwijzer.n...pot/wat-zijn-mijn-rechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14:38
Ik heb het gelezen, ze kunnen dus aanbieden om het kosteloos te repareren of te vervangen.
Wat als het voor de 2de keer gerepareerd moet worden, zijn er geen regels daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:52
UltraInstinct schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:17:
[...]

Ik heb het gelezen, ze kunnen dus aanbieden om het kosteloos te repareren of te vervangen.
Wat als het voor de 2de keer gerepareerd moet worden, zijn er geen regels daarover?
Je kan recht hebben op ontbinden. Wat 9/10 keer makkelijk is om af te spreken met de winkel om hem nog 1 keer te repareren. En als het euvel terug komt je de koop wil ontbinden(zwart op wit). Dat gaat 9/10 keer sneller.