Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel68
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07-2024
Ik ben een volkomen leuk op technisch gebied maar het bleek een hele verbetering toen we de Deco M9 aansloten op onze Experiabox. Eindelijk kunnen we overal gebruik maken van goede WiFi.
Maar de TV ontvanger heeft nu kuren en kan geen uitzending gemist of opnames meer afspelen.
Ik kan het beste de TV ontvanger bedraad gaan aanleggen maar zijn er ook software matige tweaks vanuit de Deco's mogelijk?

Beste antwoord (via rens-br op 09-04-2019 21:58)

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 06:16

DjVe

Hatsaflats!

Heb je de deco als accespoint ingesteld of als router? Als accespoint zou dit prima moeten werken direct uit de doos (werkt bij mij namelijk ook prima)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 06:16

DjVe

Hatsaflats!

Heb je de deco als accespoint ingesteld of als router? Als accespoint zou dit prima moeten werken direct uit de doos (werkt bij mij namelijk ook prima)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daniel68
Inderdaad, en daarmee wordt dit het kortste draadje ooit, is het wisselen van Router naar Accesspoint afdoende gebleken. Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38
Even voor mijn informatie: Heb je nu je tv ontvanger op een deco aangesloten en is deze via wireless uplink verbonden? en gaat dat goed? Ik dacht dat het iptv signaal altijd killing over WiFi was :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel68
Het gaat prima. Idd overkill maar eindelijk de beloofde snelheid van Kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38
Haha ik bedoelde niet overkill maar dat je wifi sloom zou worden als iptv ook over wifi gaat. Zou je eens willen testen hoe snel speedtest gaat als tv aan staat? Dan ga ik toch ook maar zon setje overwegen :-)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 15:37
Is het een probleem als de tv ontvangers in de deco units aangesloten word ?
Pagina: 1