Product algemene eigenschappen in front-end

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan_P
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-06-2023
Hallo, ik gebruik Product Feed Pro om aan mijn producten een EAN, MPN en GTIN etc. toe te voegen.
Voor de back-end werkt dit zoals bedoeld. Nu wil ik graag deze algemene producteigenschappen ook op de productpagina van het betreffende product laten zien.

Op het moment gebruik ik WooCommerce versie 3.5.7
Wordpress versie: 5.1.1
Thema: Shoptimizer (Child Theme)

Ik heb heel wat rond gezocht op het internet maar ik kan geen oplossing vinden. Sommige oplossingen raden plugins aan, alleen deze doen niet wat ik wil.

Hoe kan ik dit het beste doen?

Bedankt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-designz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:22
Dus je topic word gesloten met als advies lees de quickstart even door, maak je topic aan de hand daarvan op en vertel ons dus wat je zelf allemaal gedaan hebt en waar je daarmee tegenaan loopt. wat werkt er niet, wat werkt er wel en wat heb je geprobeerd om dat dan wel werkend te krijgen.

Jouw interpretatie daarvan is vervolgens: ik kopieer gewoon wat ik al had en ik verander "ik heb nog niets geprobeerd" in "ik heb heel veel geprobeerd" help mij!!

Anyway, als de "product feed pro" module die zaken importeert zal dat waarschijnlijk gebeuren door middel van post meta.

Als dat het geval is kun je denk ik vrij eenvoudig de template zoeken waarin de product detail pagina word gerenderd om daarin met behulp van deze pagina https://developer.wordpre.../functions/get_post_meta/ de juiste gegevens op te halen.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat was er niet duidelijk aan RobIII in "Product algemene eigenschappen in front-end" :?
Nathan_P schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:42:
Ik heb heel wat rond gezocht op het internet maar ik kan geen oplossing vinden.
Zoals je in voorgenoemde quickstart zult lezen: waar heb je dan op gezocht? (Welke steekwoorden).
Wat vond je dan precies? En waarom voldeed dat niet aan je wensen?
Nathan_P schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:42:
Sommige oplossingen raden plugins aan, alleen deze doen niet wat ik wil.
Ook hier weer: wees dan specifiek; geef aan welke plugins je bekeken hebt, wat er aan mankeerde etc. Zodoende gaan wij onze tijd niet verdoen met 't tikken van reacties waarin we zaken aandragen die jij al lang-en-breed bekeken, geprobeerd en gevonden hebt. Dat is zonde van niet alleen onze, maar ook jouw, tijd.

[ Voor 79% gewijzigd door RobIII op 10-04-2019 10:39 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.