Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
Mijn vraag

Wat vinden jullie van Bitdefender Total Security 2019? Heb je dat nodig naast de Windows Defender?

Ik heb een Ziggo modem en daar zit ook beveiliging in, maar weet niet hoe dat zich verhoudt met de laptop die ik gebruik (wifi verbinding).

Ik heb via Shields Up (https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2) de beveiliging getest van mn laptop. Ik heb me er wel in verdiept maar wat Shields Up nu eigenlijk precies controleert weet ik niet zeker, maar ik denk de vulnerability van je computer tegen kwetsbaarheden.

Met of zonder Bitdefender (na installatie en voor installatie van Bitdefender test gedaan) roept Shields Up dat ik stealth mode heb etc.

Heeft Bitdefender toegevoegde waarde en zo ja hoe test je dat eventueel? Is Bitdefender Total Security sowieso een aanrader?

[ Voor 4% gewijzigd door LucyLG op 09-04-2019 14:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@LucyLG Nee, of Def of wat anders.

Def is prima, evt Zonealarm firewall en iets van MalwareBytes

Compleet Comodo pack kan ook, en is gratis voor privé en kleine brdrijven

[ Voor 27% gewijzigd door Hackus op 09-04-2019 15:00 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
Malwarebytes heeft dan hopelijk wel een firewall etc, dus de hele rambam. Zal Comodo eens checken.

Kun je toelichten waarrom je Bitdefender niks vindt? Pc Totaal noemde het als een van de beste (ik wil niet tegen je ingaan, maar ben wel benieuwd naar je mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

LucyLG schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:37:
Malwarebytes heeft dan hopelijk wel een firewall etc, dus de hele rambam. Zal Comodo eens checken.

Kun je toelichten waarrom je Bitdefender niks vindt? Pc Totaal noemde het als een van de beste (ik wil niet tegen je ingaan, maar ben wel benieuwd naar je mening)
Niet niks, maar niet samen met Def. Of BD of Def. MWB heeft geen FW. Comodo heeft een totaal pakket. Windows Defender is prima.. evt met Zonealarm FireWall en MWB.

Heb werkelijk niks met testen van oa Pc Totaal. je hoeft geen betaalde Sec. te kopen. wil je wel BD, dan moet je Windows Def uitzetten (als BD dat niet voor je doet) Betaalde Avira, Norton, BD allemaal prima

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaltoby
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 12:46
Malwarebytes heeft helaas erg veel foute meldingen (pagina's met zogenaamde malware contents e.d. ), ik heb deze n.l. ook draaien maar voor normaal gebruik is Malwarebytes erg goed. Bitdefender is een stuk uitgebreider en werkt voor mij erg goed. Ik heb omdat Bitdefender sinds de laatste testen geen 100% score meer heeft besloten om enkele andere internetsecurity programmas te testen. Norton bevalt mij erg goed maar is ietwat minder goed ingericht op handig intuitief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitdefender draai je niet naast Windows Defender. Het is een vervanger. Of de scanner goed is voor je kun je het beste bepalen door wat reviews te lezen door websites die onafhankelijke tests uitvoeren. Die kun je makkelijk vinden via een zoek engine.

Ik gebruik de zakelijke Bitdefender applicatie en die werkt in ieder geval uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:12:
Bitdefender draai je niet naast Windows Defender. Het is een vervanger. Of de scanner goed is voor je kun je het beste bepalen door wat reviews te lezen door websites die onafhankelijke tests uitvoeren. Die kun je makkelijk vinden via een zoek engine.

Ik gebruik de zakelijke Bitdefender applicatie en die werkt in ieder geval uitstekend.
Ik ook zakelijk en meningen hier zijn verdeeld over Bitdefender.

bitdefender schakelt windows defender zelf uit.

Reviews lezen dank voor de tip....haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je vind hier heel veer reacties en ervaringen met Bitdefender: [Virusscanners] Discussietopic deel 4

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1