Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vaste telefoon signaal via 4G

Pagina: 1
Acties:
  • 454 views

Vraag

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 17:20
Goedemorgen,
In onze kassencomplex hebben wij een bewaking van het klimaat die bij een verstoring uit belt via een vaste telefoon lijn (Octa-alarm).

De vaste telefoonlijn komt echter te vervallen. Nu wil ik er graag een mobiel modem aan hangen met simkaart zodat er bij een storing via een 06 nummer uitgebeld wordt. Ik ken de data-modems met UTP aansluitingen. Maar wat heb ik nodig voor een spraak-modem?

Ik kan nog niet echt iets bruikbaars vinden. Is het überhaupt mogelijk?

Bij voorbaat dank!

Mvg,
Bas

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

glaerox schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:06:
Goedemorgen,
In onze kassencomplex hebben wij een bewaking van het klimaat die bij een verstoring uit belt via een vaste telefoon lijn (Octa-alarm).

De vaste telefoonlijn komt echter te vervallen. Nu wil ik er graag een mobiel modem aan hangen met simkaart zodat er bij een storing via een 06 nummer uitgebeld wordt. Ik ken de data-modems met UTP aansluitingen. Maar wat heb ik nodig voor een spraak-modem?

Ik kan nog niet echt iets bruikbaars vinden. Is het überhaupt mogelijk?

Bij voorbaat dank!

Mvg,
Bas
https://www.adesys.nl/nl/producten-alarmeren-meten-verbinden

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Ja, het is mogelijk zoals Hackus al laat zien, alleen overleg wel even goed met je alarmcentrale en verzekering...

Want het is simpelweg een andere risicoprofiel... Een gsm-signaal valt sneller weg als een landlijn, en helemaal als mensen het bewust gaan willen doen...

En je wil er niet achter komen dat je verzekering je alarm afkeurt als je uitgekeerd wilt krijgen...

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 15:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@glaerox je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zo is eigen onderzoek verplicht. Momenteel kan ik niet zien wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt.

Ga dus even zelf op onderzoek uit, ga bijv. aan de slag met de tips uit dit topic en mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, open dan gerust een nieuw topic.

Dit topic is gesloten.