Toon posts:

Showcase muziek video amateur wat vinden jullie ervan

Pagina: 1
Acties:
  • 454 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net 5 dagen begonnen op een oude mac mini uit 2009 met iMovie ga later over op een ander professioneler programma omdat iMovie voor mij te beperkt is.

Dit heb ik gemaakt hoor graag jullie mening.

*knip*

[ Voor 26% gewijzigd door Microkid op 09-04-2019 05:31 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat wil je met de video uitstralen? Wat is het verhaal?
En waar wil je kritiek op hebben?

[ Voor 168% gewijzigd door Room42 op 09-04-2019 00:51 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
welke video ?
bedoel je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ga je hem verwijderen of zo? Of waar slaat dit op?

@Verwijderd Jij vraagt toch feedback op je Youtube-video? Dus ik wil vooraf graag wat meer achtergrondinformatie over wat je met de video wilt neerzetten. Wat voor sfeer streef je na? Dan kan ik daar mijn feedback op aanpassen. Anders kom ik straks met een heel verhaal en dan zeg jij: "Ja, nee dat wilde ik ook juist zo.". Dan heb ik wel wat beters te doen.

[ Voor 53% gewijzigd door Room42 op 09-04-2019 01:01 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 00:51:
[...]

@Verwijderd Je vraagt toch feedback op je Youtube-video? Dus ik wil vooraf graag wat meer achtergrondinformatie over wat je met de video wilt neerzetten. Wat voor sfeer streef je na? Dan kan ik daar mijn feedback op aanpassen. Anders kom ik straks met een heel verhaal en dan zeg jij: "Ja, nee dat wilde ik ook juist zo.". Dan heb ik wel wat beters te doen.
Dit is mijn Youtube kanaal :

Ja nee natuurlijk niet ga ik hem niet verwijderen, ik vind hem zelf perfect het enigste is dat ik geen stock videos heb gebruikt om het verhaal te vertellen wat deze man zing.

Had hem graag op 1440p gemaakt het zijn allemaal kleine stukjes bijv. De Apollo 8 lancering, het einde met de geest dat hij zingt ik ben vrij dat hij dood is gegaan naar het hiernamaals is van het einde van The The BlackHole1979 van Disney vond ik wel erg mooi.

Verder die vrouw met dat oog met die draaiende wereldbol omdat hij dat zingt . enz... als je het liedje goed de tekst beluisterd dan weet je waar het over gaat.

In het begin zie je allemaal mensen druk bezig die mannen met snorren dat is mission control van Nasa,
Mannen op de drie schermen zijn de astronauten van de Apollo 8 missie.

Stukje startrek erin gegooid voor de communicatie, en nog wat films ook stock videos heb ik gebruikt dat kan je zien hogere kwaliteit.

Die Man Andre Groote daar heb ik toestemming van gehad om van zijn nummer een muziek video van te maken. Het is Spiritueel (ben niet zweverig) omdat deze man in de jaren 80 veel muziek heeft gemaakt en paragnost is en nog steeds is.

Hij heeft met zijn 3 broers de Band op gezet met de nummers Racing car enz.. Toen gingen ze plots van naam veranderen en noemde zichzelf airbubble enz...

Het laatste dat je een dode astranout ziet is van david bowie laatste cd en muziek video waar Het stoffelijk overshot van Major tom is terecht gekomen .

[ Voor 9% gewijzigd door Microkid op 09-04-2019 05:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 00:51:
[...]

@Verwijderd Jij vraagt toch feedback op je Youtube-video? Dus ik wil vooraf graag wat meer achtergrondinformatie over wat je met de video wilt neerzetten. Wat voor sfeer streef je na? Dan kan ik daar mijn feedback op aanpassen. Anders kom ik straks met een heel verhaal en dan zeg jij: "Ja, nee dat wilde ik ook juist zo.". Dan heb ik wel wat beters te doen.
Sorry ik dacht dat ik mijn youtube kanaal erop had gezet maar het was alleen dat ene nummer !!

Mijn youtube kanaal :

[ Voor 16% gewijzigd door Microkid op 09-04-2019 05:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een spirituele sfeer die mensen raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 00:45:
Wat wil je met de video uitstralen? Wat is het verhaal?
En waar wil je kritiek op hebben?
vooral de kwaliteit en wat ik er mee wil zeggen met die gedichten van mijn moeder enz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:16

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Sitechecks zijn niet toegestaan.
Het algemeen beleid #verboden

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.