Hallo allemaal, mijn neefje wil overstappen van zijn ps4 naar de pc wereld!! Nu wou hij graag zijn eerste pc graag gaan maken alleen hij heeft omdat hij vrij jong is een vrij krap budget. Ik zie het wel als een uitdaging om een leuk systeem te bedenken. Zijn grootste droom is om zijn games te streamen, ook al ben ik bang dat binnen dit budget het lastig gaat worden. Ik het zelf al een beetje onderzoek gedaan en ik kwam zelf op het volgende uit:
Ik ben dan ook benieuwd wat jullie van dit syteem vinden, de videokaart zou dan uiteraard tweedehands worden aangeschaft.
Wat wil hij doen met zijn nieuwe systeem?
Hij gaat voornamelijk gamen op pc, games zoals Fortntite, Apex en League of Legends. Het liefst zou hij deze games streamen. Daarnaast is het budget krap dus ruimte voor upgrades zou handig zijn!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij heeft een maximaal budget van 400 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope! ook al heb ik nog wel een mini itx case hier liggen die eventueel wel weg kan namelijk de Thermaltake Core V1l
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee totaal geen merk voorkeuren en sta ook open voor de tweedehands componenten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een wens is toch wel dat het systeem nog up te graden is.
Ik ben benieuwd of we samen een mooi systeem kunnen bedenken voor hem!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed | € 65,70 | € 65,70 |
| 1 | Asus Prime A320M-K | € 42,- | € 42,- |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Fractal Design Focus G Zwart | € 45,98 | € 45,98 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1D3000C16 | € 45,99 | € 45,99 |
| 1 | Corsair VS450 (2018) | € 36,99 | € 36,99 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 43,95 | € 43,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 569,61 | |
Ik ben dan ook benieuwd wat jullie van dit syteem vinden, de videokaart zou dan uiteraard tweedehands worden aangeschaft.
Wat wil hij doen met zijn nieuwe systeem?
Hij gaat voornamelijk gamen op pc, games zoals Fortntite, Apex en League of Legends. Het liefst zou hij deze games streamen. Daarnaast is het budget krap dus ruimte voor upgrades zou handig zijn!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij heeft een maximaal budget van 400 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope! ook al heb ik nog wel een mini itx case hier liggen die eventueel wel weg kan namelijk de Thermaltake Core V1l
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee totaal geen merk voorkeuren en sta ook open voor de tweedehands componenten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een wens is toch wel dat het systeem nog up te graden is.
Ik ben benieuwd of we samen een mooi systeem kunnen bedenken voor hem!