Ik heb een vreemd probleem met OneDrive.
Als ik een map welke met mij gedeeld is, wil syncen op mijn computer, crasht OneDrive naar een paar seconden.
Ik zie de map dan ook niet terug in de instellingen van OneDrive of in de verkenner.
Het rare is ook, dat als ik OneDrive dan weer start, deze opeens bestanden en mappen van mijn eigen OneDrive op de OneDrive gaat plaatsen van het account waar de gedeelde map van is.
Ik heb geprobeerd OneDrive te resetten, opnieuw te installeren, account opnieuw toevoegen, en zelfs Windows herstellen, maar geen van alle oplossingen werkt.
Als ik op de O365 portal inlog, met het account waar die ene map van gedeeld is, zie ik dat ik een tweede eigenaar ben van alle mappen op OneDrive in dit account. Ik kan dit ook niet veranderen.
Ik heb het met meerdere comnputers geprobeerd, en dat geeft allemaal hetzelfde resultaat.
De error in de logs, bij het crashen van OneDrive is:
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Als ik een map welke met mij gedeeld is, wil syncen op mijn computer, crasht OneDrive naar een paar seconden.
Ik zie de map dan ook niet terug in de instellingen van OneDrive of in de verkenner.
Het rare is ook, dat als ik OneDrive dan weer start, deze opeens bestanden en mappen van mijn eigen OneDrive op de OneDrive gaat plaatsen van het account waar de gedeelde map van is.
Ik heb geprobeerd OneDrive te resetten, opnieuw te installeren, account opnieuw toevoegen, en zelfs Windows herstellen, maar geen van alle oplossingen werkt.
Als ik op de O365 portal inlog, met het account waar die ene map van gedeeld is, zie ik dat ik een tweede eigenaar ben van alle mappen op OneDrive in dit account. Ik kan dit ook niet veranderen.
Ik heb het met meerdere comnputers geprobeerd, en dat geeft allemaal hetzelfde resultaat.
De error in de logs, bij het crashen van OneDrive is:
Mijn O365 account is overigens tegelijkertijd ook het admin account voor O365 van mijn werk.Naam van toepassing met fout: OneDrive.exe, versie: 19.33.218.11, tijdstempel: 0x5c9584f3
Naam van module met fout: KERNELBASE.dll, versie: 10.0.17134.556, tijdstempel: 0xadca2670
Uitzonderingscode: 0x80000003
Foutmarge: 0x001414f2
Id van proces met fout: 0x7ac
Starttijd van toepassing met fout: 0x01d4ee370501ab88
Pad naar toepassing met fout: C:\Users\**USERNAME**\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
Pad naar module met fout: C:\WINDOWS\System32\KERNELBASE.dll
Rapport-id: 595bf36f-0d1d-44fd-8ebd-cf200672ab8d
Volledige pakketnaam met fout:
Relatieve toepassings-id van pakket met fout:
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?