hoi heb hier een Thunderbird 1400mhz ligge, daar hant onderaan zo'n wit plakkertje op mag die er af of niet?
Het kan een stikkertje zijn van de winkel waar je hem gekocht hebt, en dat bij het verwijderen ervan de garantie vervalt......
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
Net als van die oude (LEGATO) zegels bedoel je? Die zitten er toch tegenwoordig niet meer op? Ben ze tenminste nog niet tegengekomen eigenlijk.. (en toch al heel wat systemen in elkaar gezet...)Op woensdag 25 juli 2001 19:43 schreef ZeRoC00L het volgende:
Het kan een stikkertje zijn van de winkel waar je hem gekocht hebt, en dat bij het verwijderen ervan de garantie vervalt......
Welke winkel komt ie vandaan?
Het kan iig geen fysieke schade aan je cpu doen 
Maar als ik jou was zou ik hem lekker laten zitten ivm garantie enzo
Maar als ik jou was zou ik hem lekker laten zitten ivm garantie enzo
Klopt, bij ons doen we dat ook.
Stickertje is niet schadelijk, zit niet in de weg en kan dus geen kwaad.
Er afhalen betekent dat wij niet meer kunnen achterhalen of die proc bij ons gekocht is en kun je dus via ons geen garantie (meer) claimen (wellicht wel bij AMD/Intel, maar heb geen id hoe dat gaat).
Er afhalen betekent dat wij niet meer kunnen achterhalen of die proc bij ons gekocht is en kun je dus via ons geen garantie (meer) claimen (wellicht wel bij AMD/Intel, maar heb geen id hoe dat gaat).
Verwijderd
kassabon? garantiebewijs?Op woensdag 25 juli 2001 19:47 schreef Campos het volgende:
Klopt, bij ons doen we dat ook.
En hoe bewijs je dan dat het jouw processor is, en niet die van je buurman die net uit de garantie is....kassabon? garantiebewijs?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
misschien via de stepping?? of via het serie nummer bij de PIII?Op woensdag 25 juli 2001 19:52 schreef ZeRoC00L het volgende:
[..]
En hoe bewijs je dan dat het jouw processor is, en niet die van je buurman die net uit de garantie is....
Exactly.Op woensdag 25 juli 2001 19:52 schreef ZeRoC00L het volgende:
[..]
En hoe bewijs je dan dat het jouw processor is, en niet die van je buurman die net uit de garantie is....
Uhm.. stickertje op een cpu doen lijkt mij een stuk makkelijker voor een winkel dan alle serienummers opschrijven...Op woensdag 25 juli 2001 20:04 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
misschien via de stepping?? of via het serie nummer bij de PIII?![]()
Ik heb bij de mijne gewoon dat plastic stikkertje eraf gekrabt en Artic Silver gebruikt.
dat plastic is voor het geleiden van de warmte,Asilver werkt veel beter.
Dus kijk maar wat je doet.
Het enigste wat stuk kan gaan bij een Cpu cooler is de fan.
Dus voor garantie hoef je niet bang te wezen
Nagenoeg onmogelijk om dat bij te houden, aangezien de meeste PC-boeren geen vaste inkoopkanalen voor processoren hebben (en ook niet voor andere onderdelen die erg prijsgevoelig zijn, geheugen e.d.)Op woensdag 25 juli 2001 20:04 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
misschien via de stepping?? of via het serie nummer bij de PIII?![]()
Zo'n sticker is dan een eenvoudige, schadevrije oplossing.
Bovendien, als je een garantiesticker/serienummer op je mobo hebt zitten rop je 'm er toch ook niet af?
Jij bedoelt een ander stickertje, dat is het stickertje dat voor goed contact tussen core en koeler zorgt en de boel koeler (lees: minder heet) houdt.Op woensdag 25 juli 2001 20:27 schreef HENNEP het volgende:
Ik heb bij de mijne gewoon dat plastic stikkertje eraf gekrabt en Artic Silver gebruikt.
Amateur bedoelt een stickertje aan de zijkant van de processor. (toch?
Pagina: 1