Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1193618

Topicstarter
Sinds september 2018 doe ik een nieuwe opleiding en hiervoor heb ik twee jaar MBO niveau 2 gedaan in de richting financiële&juridische kant van economie. De opleiding heette 'Medewerker [Financiële] administratie op Rijn IJssel in Arnhem goed afgerond en daarom doe ik nu niveau 3 opleiding in de zelfde richting 'financieel administratief medewerker'. Ik ben bijna klaar met het eerste deel van mijn opleiding en volgend schooljaar is mijn laatste jaar hoop ik!

In begin ga ik stage lopen bij een administratiekantoor en ik wil daar later ook voor werken. Maar het lijk me ook leuk om een eigen bedrijf te starten in financiële administratie [bijvoorbeeld als een klein bedrijfje financiële administratie willen laten doen aan een administratiekantoor]

Ik vind mijn opleiding super leuk en leerzaam. Ik leer hoe ik moet boekhouden [bijvoorbeeld een kolommenbalans maken dat is eerst een proefbalans maken, daarna een saldibalans maken, winst en verlies rekening en dan is het eindbalans]
Hier is een voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LHNvF0c.jpg

En als je vragen hebt stel het maar

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1193618 op 08-04-2019 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:16
Wat wil je met dit topic aan?

Wil je een eigen bedrijfje beginnen en zoek je advies of dit kans van slagen heeft? Of zoek je advies hoe je een eigen bedrijfje opzet?

Ik zou lekker in loondienst gaan als ik jou was en over een jaar of 5-10 nog eens gaan bekijken of een eigen bedrijfje oprichten meerwaarde heeft.

Of vind je het werken met Excel of een ander administratief programma zo leuk dat je hier meer mee wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:54

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Bij gebrek aan discussiewaarde, doel of richting, gaat dit topic op slot.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Dit topic is gesloten.