Toon posts:

Verwijdering beoordeling van Tweazer - Skunkmaster urgent

Pagina: 1
Acties:
  • 499 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte moderators,

Ik hoop dat jullie ondanks alle drukte toch even de tijd nemen om de beoordeling van Tweazer in zijn geheel te verwijderen.

Het is heel urgent want ik sta nu hier vreselijk voor schut want deze meneer verklaard mij voor gek. :'(

Lees het gehele DM tussen ons door en u ziet dat ik niet fout zit.

Zolang ik zaken hier heb gedaan heb ik nog nooit zoiets vreselijks meegemaakt. 8)7 :'(

Meneer is zelf opgelicht geweest maar reageert wel op mijn advertentie Mac Pro gezocht 4,1 en houd mij aan het lijntje en ik word uiteindelijk blij gemaakt met een dooie mus, heb hem zelfs bedankt omdat hij werkelijk De Mac mij gunde. (dacht ik ) erg verwarrende man. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Ik heb zelf niets afgetroggeld qua geld ik zij maak een scherpe prijs deze de Mac Pro 4,1 kost 800,- hij woont ook in den haag zoals ik, ik had verteld ik kan 300,- 20 april betalen en in mei 500,- ( ik heb nu zelf 75,- deze wou ik als aanbetaling geven.

Ik had ook een Mac mini 2007 aangeboden alleen voor het thuis brengen van de Mac, omdat ik zelf geen vervoer heb. Hij zij telefonisch die kan je bij het grofvuil gooien !

Ben super geschrokken deze man hoor hier absoluut niet thuis hij zou aan niemand iets mogen verkopen deze leugenaar.

even mijn hart gelucht hier want ik zit nog te shaken brrrrrr enge man bleeh :'(

Hartelijk bedankt Moderators voor het lezen van mijn bericht.

SkunkMaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Reeds opgepakt via DM.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.