Toon posts:

Aquariummod al gedaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of er al mensen of sites zijn die een Aquariummod hebben gedaan. Ben er nl nu zelf mee bezig en aangezien ik er niks over kon vinden vroeg ik me af of het uberhaupt wel is gedaan is, ook met vissen erin dus :) Als iemand het weet zeg het dan ff. Ik post natuurlijk pics als mijn Aquariummod af is.

Verwijderd

vertel ff wat je aan het doen bent... aquarium mod bestaat ja, maar volgnesmij anders dan dat jij bedoelt

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 11:20

siggy

Wait.... what?

lijkt me niet fijn voor je cpu :)

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 19:34 schreef siggy het volgende:
lijkt me niet fijn voor je cpu :)
Idd aap ( ;) ), als het begint te lekken heppie toch een probleem. Maar ja, das hetzelfde principe als met waterkoeling...

Verwijderd

of je aquarium als reservoir gebruiken :)

• siggy

siggy

Wait.... what?

idd aap
DESTOMMEAAP is mijn nick bij cs om precies te zijn :)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

leg hem in de wc ofzo dan ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Waterkoeling komt er meteen 8eraan.. :) Maar waar ik mee bezig ben is een rechtoekinge en dunne bak van plexiglas maken wat ik voor een gat in de zeikant van m'n kast maak en dat is dan het aquarium... komt verwarmingselement, pompje en vissen in :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op woensdag 25 juli 2001 20:04 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Waterkoeling komt er meteen 8eraan.. :) Maar waar ik mee bezig ben is een rechtoekinge en dunne bak van plexiglas maken wat ik voor een gat in de zeikant van m'n kast maak en dat is dan het aquarium... komt verwarmingselement, pompje en vissen in :)
Lijkt me niet echt lekker voor die vissen... hoe breed wordt dat aquarium dan?
Denk dat je beter zonder vissen kan doen en dan als reservoir voor waterkoeling gebruiken...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• siggy

siggy

Wait.... what?

komt er ook een walvis bij?

Verwijderd

en zo'n onderwaterkasteeltje, en een duiker...

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

yep het bestaat
wij hebben hem gebouwd. er waren alleen een paar kleine probleempjes :'( de vissen kunnen niet overleven in het te hete water. ook tropische vissen niet. we hadden witte tropische vissen met een blacklight. we hadden een Duron 600 als kachel ;)

helaas was het glas te zwaar en de kit te moeilijk. koeling was perfect, maarja vissen vonden het niet zo cool.

de twee voedingen hadden we onder de harde schijven geplaatst en op de plaats van de voeding en de ruimte erboven het aquarium.

misschien post ik nog eens wat pics

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 20:33 schreef killercow het volgende:
yep het bestaat
wij hebben hem gebouwd. er waren alleen een paar kleine probleempjes :'( de vissen kunnen niet overleven in het te hete water. ook tropische vissen niet. we hadden witte tropische vissen met een blacklight. we hadden een Duron 600 als kachel ;)

helaas was het glas te zwaar en de kit te moeilijk. koeling was perfect, maarja vissen vonden het niet zo cool.

de twee voedingen hadden we onder de harde schijven geplaatst en op de plaats van de voeding en de ruimte erboven het aquarium.

misschien post ik nog eens wat pics
ja post maar ff wat pics... ik neem wel gewoon een officiele aquarium verwarmingselement, weet je toevallig ook of er pompjes zijn of iets dergelijks dat gewoon lucht van buiten pakt (en die je dus ook buiten het aquarium neerzet) en dan de lucht via een slang naar binnen blaast?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
denk niet dat het echt "dier vriendelijk is" als je vissen laat zwemmen in zo dunnen behuizing, maar je moet het natuurlijk zelf weten..,wel warmbloedige vissen nemen natuurlijk, maar als het 1keer fout gaat ben je ongeveer alles in je PC kwijt door waterschade..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 01:05 schreef Kev0867 het volgende:
denk niet dat het echt "dier vriendelijk is" als je vissen laat zwemmen in zo dunnen behuizing, maar je moet het natuurlijk zelf weten..,wel warmbloedige vissen nemen natuurlijk, maar als het 1keer fout gaat ben je ongeveer alles in je PC kwijt door waterschade..
Jah boeie... gewoon waterdicht maken en ik denk dat die vissen het wel gaan overleven... maak er idd gewoon een tropisch aquarium van met tropische vissen, verwarming, pomp en plantjes :)

• Wollige
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 11:29
Op donderdag 26 juli 2001 01:05 schreef Kev0867 het volgende:
wel warmbloedige vissen nemen natuurlijk,
zoals erhm erhm... orca's ? dolfijnen ? lol :)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 15:01
DOE DIT AUB NIET!!!!
Wat jij gaat uitvoeren is gewoon een vorm van thermische verontreiniging, als is het onbedoeld. Geloof het of niet, ik ben zelf lange tijd eigenaar geweest van tropische vissen, en die beesten zijn ZEER gevoelig voor bijna alles, van water temperatuur tot verandering van water samenstelling (koper uit het blok!)

Die arme beesties gaan zo dood.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 01:31 schreef MGSNK het volgende:
DOE DIT AUB NIET!!!!
Wat jij gaat uitvoeren is gewoon een vorm van thermische verontreiniging, als is het onbedoeld. Geloof het of niet, ik ben zelf lange tijd eigenaar geweest van tropische vissen, en die beesten zijn ZEER gevoelig voor bijna alles, van water temperatuur tot veradering van water samenstelling (koper uit het blok!)

Mijn waterkoeling en aquarium mod worden strikt gescheiden gehouden en als aquariumstuff gebruik ik alles origineel, behalve dus m'n eigen gemaakte aquariumbak.

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

jah cool :) (als je t een beetje diervriendelijk houd) en dan moet je het voeren computergestuurd doen!! das wel te maken, als iedereen ff wil meedenken :) :)

• Cloontje
  • Laatst online: 23-08 14:24

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Op donderdag 26 juli 2001 01:31 schreef MGSNK het volgende:
DOE DIT AUB NIET!!!!
Wat jij gaat uitvoeren is gewoon een vorm van thermische verontreiniging, als is het onbedoeld. Geloof het of niet, ik ben zelf lange tijd eigenaar geweest van tropische vissen, en die beesten zijn ZEER gevoelig voor bijna alles, van water temperatuur tot verandering van water samenstelling (koper uit het blok!)

tzijn maar visjes.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• BrZ
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op donderdag 26 juli 2001 05:50 schreef Cloontje het volgende:

[..]

tzijn maar visjes.
Hier kan ik mezelf eerlijk gezegd heel erg kwaad om maken :( :r

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Op donderdag 26 juli 2001 05:53 schreef BrZ het volgende:

[..]

Hier kan ik mezelf eerlijk gezegd heel erg kwaad om maken :( :r
Hmmm ja ik heb alleen slecht ervaringen met beesten (dus ook vissen) dus het kan me nie zo boeien.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 05:57 schreef Cloontje het volgende:

[..]

Hmmm ja ik heb alleen slecht ervaringen met beesten (dus ook vissen) dus het kan me nie zo boeien.
Aangevallen door een kudde (ja kudde :P) goudvissen :D

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

nee elk beest wat ik ooit gehad heb had een gemiddelde levensduur van 10 dagen, ik hou nooit wat levend en ik heb ooit vissen gekoocht (meerdere malen), volgende dag allemaal wijlen. Het enigste wat ik vertrouw is mijn RC5koe.

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
Op donderdag 26 juli 2001 06:03 schreef Cloontje het volgende:
nee elk beest wat ik ooit gehad heb had een gemiddelde levensduur van 10 dagen, ik hou nooit wat levend en ik heb ooit vissen gekoocht (meerdere malen), volgende dag allemaal wijlen. Het enigste wat ik vertrouw is mijn RC5koe.
dan zal je het wel niet goed doen

btw vissen moet je eten geven hoor >:)

• kazz1980
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

Die bak wordt erg dun....vissen kunnen dan niet fatsoenlijk zwemmen. En dat is niet leuk voor die beesten, maar ook voor jou niet. Ze gaan dan allemaal stil in een hoekje hangen waarschijnlijk.
Je moet een manier zoeken omze te kunnen laten zwemmen.
Misschien aan bedie kanten van de PC zo'n dunne bak en de twee bakken verbinden met soort tunnels zodat ze van de ene naar de ander bak kunnen zwemmen...
Dus een cirkel rondom je PC kunnen zwemmen..
Enne, vergeet niet een thermometer dr bij in te hangen. Vissen zijn inderdaad zeer gevoelig voor temperatuur-schommelingen.
Bouw eventueel een systeempje dat het water warm maakt als het te koud is en dat het water afkoelt als het te warm wordt...
Moet je als tweaker toch wel lukken (of vraag hulp).

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 08:37 schreef kazz1980 het volgende:
Die bak wordt erg dun....vissen kunnen dan niet fatsoenlijk zwemmen. En dat is niet leuk voor die beesten, maar ook voor jou niet. Ze gaan dan allemaal stil in een hoekje hangen waarschijnlijk.
Je moet een manier zoeken omze te kunnen laten zwemmen.
Misschien aan bedie kanten van de PC zo'n dunne bak en de twee bakken verbinden met soort tunnels zodat ze van de ene naar de ander bak kunnen zwemmen...
Dus een cirkel rondom je PC kunnen zwemmen..
Enne, vergeet niet een thermometer dr bij in te hangen. Vissen zijn inderdaad zeer gevoelig voor temperatuur-schommelingen.
Bouw eventueel een systeempje dat het water warm maakt als het te koud is en dat het water afkoelt als het te warm wordt...
Moet je als tweaker toch wel lukken (of vraag hulp).
Ja ik zei al er komt een gewoon aquarium verwarmingselement in! Dus die zorgt dat de temp goed blijft en niet verandert.

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Er was lang geleden zo'n telemercial over een auto-was spul... Met Fomblin A. Dit vloeistof geleidt geen water. Is dit niet het toppunt van hittegeleiding en cooling..
Je zag op die reclame een tv ondergedompeld in fomblin-a. hij deet et prima..
Ik ga op onderbroek uit.

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Ken je er niet wat van die plastic drijfdingen in doen .
Ik vind het nogal triest voor de visjes met die wisselende temperaturen in het aquarium :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 11:06 schreef Speedy-J het volgende:
Ken je er niet wat van die plastic drijfdingen in doen .
Ik vind het nogal triest voor de visjes met die wisselende temperaturen in het aquarium :)
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat die temperatuur niet gaat wisselen! Er komt een gewoon aquarium warmte-element in die de temperatuur CONSTANT op het zelfde houd.

• Speedy-J
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

nou nou het is nog vroeg he :)
leuk vooral doen met die bak

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• MRic3
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Dit is misschien ook wel een echt aquarium mod.. Dit spul erin en dan gewoon de hele computer in een groot aquarium. Alles in 1 keer gekoeld. CPU, video, geheugen, voeding.... WIE DURFT!!!
Op donderdag 26 juli 2001 11:03 schreef DeX het volgende:
Er was lang geleden zo'n telemercial over een auto-was spul... Met Fomblin A. Dit vloeistof geleidt geen water. Is dit niet het toppunt van hittegeleiding en cooling..
Je zag op die reclame een tv ondergedompeld in fomblin-a. hij deet et prima..
Ik ga op onderbroek uit.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• DeX

DeX

Op donderdag 26 juli 2001 11:14 schreef MRic3 het volgende:
Dit is misschien ook wel een echt aquarium mod.. Dit spul erin en dan gewoon de hele computer in een groot aquarium. Alles in 1 keer gekoeld. CPU, video, geheugen, voeding.... WIE DURFT!!!
[..]
ik durf well.. zit te kijken waar ik dat spul kan bestellen. is wel duur...
Maar het zou moeten werken. een koelelement erin.. en alles is lekker 20 graden...
Zou in theorie een van de beste koelsystemen zijn!!! Ik ga verder op onderbroek uit.

• DeX

DeX

Op donderdag 26 juli 2001 11:18 schreef DeX het volgende:

[..]

ik durf well.. zit te kijken waar ik dat spul kan bestellen. is wel duur...
Maar het zou moeten werken. een koelelement erin.. en alles is lekker 20 graden...
Zou in theorie een van de beste koelsystemen zijn!!! Ik ga verder op onderbroek uit.
[edit]

Het is nog non-toxic ook.. dus mijn guppys kunnen er ook in :9

Pokke... dubbelpost
Sowwy

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Nou ik ben heel erg benieuwd hoe dat afloopt...
Ik heb hier nog wel ergens een 386 slingeren ... daar ken ik het ook mee proberen.... Cool ;)

• DeX

DeX

Op donderdag 26 juli 2001 11:25 schreef MRic3 het volgende:
Nou ik ben heel erg benieuwd hoe dat afloopt...
Ik heb hier nog wel ergens een 386 slingeren ... daar ken ik het ook mee proberen.... Cool ;)
Help ff mee zoeken naar fomblin-a. hoeveel zullen we nodig hebben? 5 liter? Waar kunnen we het bestellen? Ik heb nog een aquaruim liggen. Met piratenschip..
:)

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Schiet mij net iets te binnen... ik denk dat je beter je CD/DVD's en HD's uit de bak kan houden.... denk niet dat dat zal werken...

Eigenlijk moet je hier fff een nieuw topic over openen want we gaan wel heel erg off-topic nou... mooeie titlel "dompel je computer onder in water"

ik zal een naar dat spul gaan zoeken...

edit:
typo and addition

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
maareh, hoe ga je die vissen te vreten geven? ik neem aan dat ze op den duur ook wel honger :Y) beginnen te krijgen...

Is het niet handiger om een flink brede bak de maken, die naar de binnenkant van je kast uit steekt, maar ook aan de buitenkant uit steekt, en dat dan dus de bovenkant (die open is) buiten je kast steekt... (ok dit klinkt wazig, hieronder ff een plaatje)

Afbeeldingslocatie: http://www.sbpro.nl/GoT/aquariumidee.jpg

• mvds
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Doe er gewoon nepvissen is. Blaas er lucht in en die vissen bewegen ook.

• DeX

DeX

[topic=192034]

nieuwe topic over fomblin-a aproject.

• Passenger
Op donderdag 26 juli 2001 11:31 schreef MRic3 het volgende:
Schiet mij net iets te binnen... ik denk dat je beter je CD/DVD's en HD's uit de bak kan houden.... denk niet dat dat zal werken...
*KNIP*
das ook een goeie! Een grote skytower kopen, een paar van die cd-rom bakken eruit halen, en DAAR een kleine vissenkom in maken! Dan kun je gewoon aan de voorkant je vissies bekijken :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 11:32 schreef Tu-Tone het volgende:
maareh, hoe ga je die vissen te vreten geven? ik neem aan dat ze op den duur ook wel honger :Y) beginnen te krijgen...

Is het niet handiger om een flink brede bak de maken, die naar de binnenkant van je kast uit steekt, maar ook aan de buitenkant uit steekt, en dat dan dus de bovenkant (die open is) buiten je kast steekt... (ok dit klinkt wazig, hieronder ff een plaatje)

[afbeelding]
de bak wordt dus aan de binnenkant gemonteerd en aan de bovenkant kan je open en dicht doen dus krjgen ze elke dag lekker :Y)

• Passenger
ik kon het niet laten ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.sbpro.nl/GoT/aquariumidee2.jpg

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Hahah dan raken je vissen oververhit als je aan het quaken bent ;)

Is zo'n Coca-Cola Spot-What's-Hot Koelkastje niet een nice Case voor je pc ? ;)

Dat lijkt me er wel flex uizien,...mooie kast en gelijk flexe koeling.

[beetje offtopic]
Hoe maken jullie btw al die mooie ronde gaten in jullie cases,...hebben jullie allemaal dremeltjes thuisliggen?? of kan het ook een beetje netjes met andere tools??
[/beetje offtopic]

• packman
  • Laatst online: 17-12-2024
Op donderdag 26 juli 2001 11:51 schreef Tu-Tone het volgende:
ik kon het niet laten ;)

[afbeelding]
*lol* zo'n case wil ik ook wel :)

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

• killercow
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

doe het zo als ik heb gedaan,

haal de voeding uit de plaats waar hij nu zit en plaats hem on z'n kant onder de hdd's, sloop het hdd rekje eruit als je veel fans/watercooling wilt gebruiken.

nu kun je hdd en je floppy op z'n kant met een 8cm cooler er tussen in bovenin je kast plaatsen, haal de steun balk midden in je kast weg en kijk hoeveel ruimte je nu tot de rand van de pc hebt vanaf je cpu cooler dus.

als het goed is heb je nu een ruimte van ongeveer 30 cm hoog aan de voorkant en 20 aan de achterkant (jah het zijn dan veel stukjes glas) maak aan bijde zijkanten mooie raampjes zodat je door het aquarium kunt kijken. maak van wat grote cool blokken je waterblok en je radiatoren en plaats maak een gat boven in je kast (boven het aquarium) hier kun je nu allerlei leuke cool manieren bedenken om het water op temp te houden. Tip gooi vlak achter je cd-rom speler een blacklight erin en koop witte visjes (ze zijn niet allemaal zo gevoelig, ff vragen dus) ik had gewoon een klein lucht pompje bij de aquarium winkel gekocht a 20,- en die verzorchte de lucht bij de visjes, een klein pompje met een spons ervoor zoog het water door het cooling systeem (verwarming voor de visjes :) )

ik had hem blouw gespoten en de raampjes waren shueren in het staal zodat het een beetje op een sheepswark leek :) vorin had ik een baybus voor alle functies zodat ik alles aan en uit kon schakelen, bijvoorbeeld alleen de mobo+cooler en cdrom aan = mooie stereo toren

ik gaat ergens op campzone wel pics maken.

openkat.nl al gezien?

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
eentje zonder water: (ziet er best cool uit)

Afbeeldingslocatie: http://www.adelaide.net.au/%7Emadams/pc/tank2.jpg

'Tu-Tone methode':

Afbeeldingslocatie: http://thrasher.dopplegangers.com/casemods/DreamCase/P4070349.JPG

En ik heb ooit pics van onderstaande case gezien; maar kan nu die pics niet meer vinden (deze gast had trouwens ook de 'Tu-Tone' methode gebruikt en een aparte bak voor vissen en apart voor h2o cooling)
After 4 months of work and waiting for 2 weeks to post these pics of my ABYSS case.....

What does it have....
1. 15 inch liquid neon
2. 2x 5 inch blacklights
3. 25 watt bulb
4. 110 V outlets in case
5. 80mm and 2x 120mm fans
6. Custom water cooling....sept for waterblock..on order
7. LCD temp readout with rotary switch for 5 different temps
8. Custom Rounded cables
9. WATER WINDOW WITH FISHIES
10. Air pump for bubbles in fish tank
11. Cutom Bay control pannel
12. Custom Suicide door with cabinet latch

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Topicstarter
Nou van het weekend is het wel af dan post ik pics... heb vandaag m'n eigen gemaakte bak gemold door met siliconen kit alles over het glas heen te smeren en dan proberen het eraf te krabben... lelijk dus en dus weggeflikkerd, dus die bak ga ik morgen overnieuw maken. Verder ga ik m'n kast nog ff laten spuiten en binnen 2 weken moet de waterkoeling erin zitten. Ik hoop van het weekend pics te kunnen posten van m'n gespoten kast + aquarium. De vissen heb ik ook al en die zitten beneden al ff tijdelijk in ons eigen aquarium :)

• Passenger
Op donderdag 26 juli 2001 17:25 schreef Kroetsjov het volgende:
eentje zonder water: (ziet er best cool uit)

[afbeelding]

'Tu-Tone methode':

[afbeelding]

En ik heb ooit pics van onderstaande case gezien; maar kan nu die pics niet meer vinden (deze gast had trouwens ook de 'Tu-Tone' methode gebruikt en een aparte bak voor vissen en apart voor h2o cooling)
[..]
kijk nou, er worden zelfs complete methodes naar me genoemd :P

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

Anders doe er toch gewoon een zoute haring in? >:)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

visstickje kan ook lekker zijn ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 20-08 17:11
gewoon makkelijk doen en een tentharing nemen heb je ook geen water nodig ;)

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Of geoconserveerde vriendinnenlucht in je pc spuiten. Hetzelfde effect.

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 20-08 17:11
al us aan gedacht dat je hele kast wegroest als je er verwarming in doet :?
verdampend water en zo

Verwijderd

Topicstarter
Brr ik ben druk bezig hoop morgenavond foto's te posten... Naja deze avond alweer tis alweer zaterdag :)

Verwijderd

wohhhhhhhh, ziet er maf uit !!!
:9~

wat soort water is dat wat in die comp zit ? :)

Verwijderd

ik denk dit is wat je bedoelt:

http://www.pheaton.com/cols/tbone.htm

en wie zei dat er geen metalen voorwerpen in de magnetron mag?!

http://www.pheaton.com/images/MicroSoftoven.jpg

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Mijn kameraden zeggen altijd wel dat ik vissen in mijn waterkoeling moet stoppen. Kan ik direct zien wanneer ik het water moet vervangen (hey ze drijven)

Maar aangezien ik een goed mens ben zal ik dat die vissen nooit aan doen :*

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 05:50 schreef Cloontje het volgende:

[..]

tzijn maar visjes.
:r :r :r :r :r Droplul!!!!

We weten dus gelijk wie er vorig- en dit jaar die paarden en geiten heeft mishandelt door nederland heen ;( :7
Pagina: 1