Het is zover, ik kan upgraden van mijn Laptop met een 960m! voor dat ik aankopen doe wil ik wel zeker zijn van mijn zaak dus dit leek mij de juiste mogelijkheid.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Main priority is Gamen, aangezien ik zeer competitive ben, wil ik zoveel fps hebben op 1080p. Setting zullen daarom in de competitive games niet hoog staan, maar voor RPG's wil ik wel voor de hoge quality settings.
Uiteindelijk wil ik ook gaan streamen met deze nieuwe rig.
Hiernaast doe ik ook wat video/foto-bewerking, met adobe (heb dan vaak 2-3 programma's open staan).
Wat mag het systeem gaan kosten?
het maximaal is 1100euro en een paar cent, voor de correctie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung 860 EVO 1TB SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben dus opzoek gegaan naar onderdelen die ik nodig had, met hierbij mijn oog op FutureProof, daarom zit er een wat duurdere moederbord in en een grotere PSU, maar de psu ook omdat er een extra EPS kabel nodig is voor de moederbord voor de zware overclocks die ik wel wil gaan toepassen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar, MSI - heb altijd MSI gehad zover het gaat over pc onderdelen, en mijn laptop is ook MSI.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snelste SSD mogelijk voor windows, ookal is NVMe overkill, en merk je het miscchien niet, het is toch een hebbedingetje dat ik graag terug zie in de build.
Ga je overklokken?
sowieso, ga proberen het zo hoog mogelijk te overclocken, voor de beste performance.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wil graag weten of dit een goede build is en als het Futureproof genoeg is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Main priority is Gamen, aangezien ik zeer competitive ben, wil ik zoveel fps hebben op 1080p. Setting zullen daarom in de competitive games niet hoog staan, maar voor RPG's wil ik wel voor de hoge quality settings.
Uiteindelijk wil ik ook gaan streamen met deze nieuwe rig.
Hiernaast doe ik ook wat video/foto-bewerking, met adobe (heb dan vaak 2-3 programma's open staan).
Wat mag het systeem gaan kosten?
het maximaal is 1100euro en een paar cent, voor de correctie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung 860 EVO 1TB SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben dus opzoek gegaan naar onderdelen die ik nodig had, met hierbij mijn oog op FutureProof, daarom zit er een wat duurdere moederbord in en een grotere PSU, maar de psu ook omdat er een extra EPS kabel nodig is voor de moederbord voor de zware overclocks die ik wel wil gaan toepassen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 162,66 | € 162,66 |
| 1 | MSI X470 Gaming Pro | € 125,- | € 125,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1660 Ti Armor 6G OC | € 315,05 | € 315,05 |
| 1 | NZXT H500 Wit | € 73,96 | € 73,96 |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 133,50 | € 133,50 |
| 1 | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | WD Black NVMe SSD SN700 250GB | € 68,- | € 68,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 988,07 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar, MSI - heb altijd MSI gehad zover het gaat over pc onderdelen, en mijn laptop is ook MSI.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snelste SSD mogelijk voor windows, ookal is NVMe overkill, en merk je het miscchien niet, het is toch een hebbedingetje dat ik graag terug zie in de build.
Ga je overklokken?
sowieso, ga proberen het zo hoog mogelijk te overclocken, voor de beste performance.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wil graag weten of dit een goede build is en als het Futureproof genoeg is.