hallo tweakers
ik wil graag voor de eerste keer een pc zelf gaan bouwen maar kan wel wat advies gebruiken ik heb een aantal andere topics door gelezen en daar een beetje mijn eigen lijstje proberen te maken.
in de huidige opstelling is er een 4k monitor aan wezig maar de games stel ik altijd in op 1080p en dat werkt erg goed en veder is alles 4k 60 hz.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil lekker kunnen gamen op de nieuwe pc en natuurlijk de normale computer taken zoals interneten
en 4k netflix kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
900 t/m 1100 euro
Heb je een absolute maximumprijs?
1100 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja toetsenbord /muis en monitor voor de rest een compleet nieuwe pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles wat ik nodig heb om de pc tebouwen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
amd ryzen en kwa moederbord misschien een gigabyte omdat hun een speciaal tussen stukje voor je frontpanel (voor die dunne pinnetjes) kabeltjes meeleveren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik vind het altijd erg fijn om spullen bij de coolblue te kopen omdat ik het dan kan ophalen in de winkel
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
ik zou graag advies willen of de gekozen onderdelen goed bij elkaar passen en of er misschien onderdelen zijn waar ik teveel aan uit geef en of juist te weinig
ik wil graag voor de eerste keer een pc zelf gaan bouwen maar kan wel wat advies gebruiken ik heb een aantal andere topics door gelezen en daar een beetje mijn eigen lijstje proberen te maken.
in de huidige opstelling is er een 4k monitor aan wezig maar de games stel ik altijd in op 1080p en dat werkt erg goed en veder is alles 4k 60 hz.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil lekker kunnen gamen op de nieuwe pc en natuurlijk de normale computer taken zoals interneten
en 4k netflix kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
900 t/m 1100 euro
Heb je een absolute maximumprijs?
1100 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja toetsenbord /muis en monitor voor de rest een compleet nieuwe pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles wat ik nodig heb om de pc tebouwen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
amd ryzen en kwa moederbord misschien een gigabyte omdat hun een speciaal tussen stukje voor je frontpanel (voor die dunne pinnetjes) kabeltjes meeleveren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik vind het altijd erg fijn om spullen bij de coolblue te kopen omdat ik het dan kan ophalen in de winkel
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
ik zou graag advies willen of de gekozen onderdelen goed bij elkaar passen en of er misschien onderdelen zijn waar ik teveel aan uit geef en of juist te weinig
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 197,49 | € 197,49 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0) | € 110,99 | € 110,99 |
| 1 | Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/16 | € 104,98 | € 104,98 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1660 Ti Ventus XS 6G OC | € 295,- | € 295,- |
| 1 | NZXT H500 Zwart/Blauw | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Samsung 860 QVO 1TB | € 112,- | € 112,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 983,36 | |