Wij hebben sinds kort een glasvezel aansluiting van Caiway binnen liggen. Reëel gezien hadden we de keuzes tussen Caiway en Solcom, maar zijn wij voor de eerste gegaan. Nu lopen wij tegen het feit aan dat er maar 2 tv's kunnen worden aangesloten op de geleverde modem. Daarnaast wil Caiway maar maximaal 2 decoders leveren. Het is dus niet mogelijk om met een managed switch te werken, omdat we simpelweg maar 2 decoders kunnen verkrijgen. Daarnaast kost één extra decoder 5 euro per maand extra.
Nu is mijn vraag of hier een oplossing voor is. Caiway biedt een app aan waarop tv kan worden gekeken, maar deze app biedt geen mogelijkheid tot casten.
Ik zat er over na te denken om mijn gehele android scherm te casten naar een raspberry pi, maar heb dit top op heden nog niet voor elkaar gekregen.
Is er iemand die tegen hetzelfde probleem is aangelopen en hier een oplossing voor heeft bedacht?
Nu is mijn vraag of hier een oplossing voor is. Caiway biedt een app aan waarop tv kan worden gekeken, maar deze app biedt geen mogelijkheid tot casten.
Ik zat er over na te denken om mijn gehele android scherm te casten naar een raspberry pi, maar heb dit top op heden nog niet voor elkaar gekregen.
Is er iemand die tegen hetzelfde probleem is aangelopen en hier een oplossing voor heeft bedacht?