Hoi allemaal,
Eerder deze dag heb ik kort een vraag gesteld aan tweaker @Inrage. In het topic "[BBG] Mei luxe high-end 4K gamesysteem" zag ik een samenstelling van componenten van @Inrage terug die ik zelf tegenkwam als kant-en-klaarsysteem bij Azerty. Helaas wordt in de specs op Azerty niet ingegaan op type, merk etc.. Op basis hiervan leek het mij verstandig om zelf een lijst samen te stellen. De lijst heb ik dus gejat van @Inrage
, met een klein verschil als het gaat om de SSD. Met assemblagekosten van 105 euro kom ik dan uit op een bedrag van 1884,55 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op dit moment gamen op 3440x1440. In de nabije toekomst op 4k.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard en muis verkeren in prima staat. Daarnaast heb ik een ultrawide (3440x1440) monitor van AOC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De "standaardonderdelen", aan een SSD van 1Tb heb ik meer dan genoeg. Ik krijg mijn huidige 512 Gb amper vol.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen, maar RGB vind ik toch wel leuk om eens te hebben. Het hoeft echter geen kermisattractie te worden.
Ga je overklokken?
Misschien, kan ik nu geen éénduidig antwoord op geven.
Wat verwacht je van ons?
Zijn er wellicht gezien de huidige configuratie nog specifieke aanpassingen te maken als het gaat om mijn individuele situatie? Setup is immers voor iemand die dierect 4k wil gamen, ik game eerst nog op 3440x1440. Hoewel ik later wel weer weer op 4k zou willen gamen. Ik wil niet, zoals ik de vorige keer heb gedaan, teveel beknibbelen. De prijs van 2.000 euro is immers een schatting.
Eerder deze dag heb ik kort een vraag gesteld aan tweaker @Inrage. In het topic "[BBG] Mei luxe high-end 4K gamesysteem" zag ik een samenstelling van componenten van @Inrage terug die ik zelf tegenkwam als kant-en-klaarsysteem bij Azerty. Helaas wordt in de specs op Azerty niet ingegaan op type, merk etc.. Op basis hiervan leek het mij verstandig om zelf een lijst samen te stellen. De lijst heb ik dus gejat van @Inrage
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 308,89 | € 308,89 |
| 1 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 131,99 | € 131,99 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2080 Ventus 8G OC | € 765,05 | € 765,05 |
| 1 | NZXT H500i Zwart | € 102,05 | € 102,05 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 98,77 | € 98,77 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 4 | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3000C15 | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.779,55 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op dit moment gamen op 3440x1440. In de nabije toekomst op 4k.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard en muis verkeren in prima staat. Daarnaast heb ik een ultrawide (3440x1440) monitor van AOC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De "standaardonderdelen", aan een SSD van 1Tb heb ik meer dan genoeg. Ik krijg mijn huidige 512 Gb amper vol.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen, maar RGB vind ik toch wel leuk om eens te hebben. Het hoeft echter geen kermisattractie te worden.
Ga je overklokken?
Misschien, kan ik nu geen éénduidig antwoord op geven.
Wat verwacht je van ons?
Zijn er wellicht gezien de huidige configuratie nog specifieke aanpassingen te maken als het gaat om mijn individuele situatie? Setup is immers voor iemand die dierect 4k wil gamen, ik game eerst nog op 3440x1440. Hoewel ik later wel weer weer op 4k zou willen gamen. Ik wil niet, zoals ik de vorige keer heb gedaan, teveel beknibbelen. De prijs van 2.000 euro is immers een schatting.
[ Voor 3% gewijzigd door Meister Sachs op 12-04-2019 09:23 ]
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."