Toon posts:

agp + soundcard op pci 1 = probleem ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
je krijgt dus problemen als je je soundcard op pci1 hebt steken en ook je agp bezet is. Maar geeft het ook problemen als er op pci1 nog een videokaart zit ipv van een geluidskaart ?

GrEeTZzz

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
trial and error

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb mijn geluidskaart hier in PCI1 zitten, het enige probleem wat ik heb is dat ie af en toe wat storing opvangt.. maarja, geen zin om te verplaatsen.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 19:39
AGP videokaart in AGP slot en kaart op PC1 werkt niet altijd hangt er van of de kaart IRQ sharing ondersteundt.

AGp en PCI videokaart KAN maar niet tegelijk, in je bios kan je aangeven op welk slot ie zijn videokaart moet zoeken.

op tweakers.net staat een nieuws item over bios tweaken, daar staat dat van 2 videokaarten ook in.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op woensdag 25 juli 2001 21:33 schreef Kaap het volgende:
AGp en PCI videokaart KAN maar niet tegelijk, in je bios kan je aangeven op welk slot ie zijn videokaart moet zoeken.
Uhm, heb ik toch echt gehad hoor, tegelijk dus, werkte eigenlijk perfect... (heb nu een G450 dualhead :9 )

Maar dat hangt waarschijnlijk ook vanaf wat voor videokaart je als pci kaart gebruikt...oude videokaarten konden zonder IRQ werken, met nieuwere kaarten zal het wat meer probs geven...

Verwijderd

Ik denk dat het heel erg van de chip op beide VGA kaarten afhangt.

2 x Matrox zal wel kunnen werken ja.
2 x Nvidia lauw loenen dus ...
;)
Pagina: 1