Toon posts:

Linux Based Server Versies

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

Ben niet zo thuis in Linux en Server zaken dus let niet eventuele spelfoutjes die ik maak..:-)

Het gaat hierom:
Kep dus de mogelijkheid om een 24/7 op te zetten voor LandWarrior of Operation Flashpoint.
Het probleem is echter dat de desbetreffende server op Linux draait en ik kan dus alleen die games erop zetten als ze Linux based zijn.
Kep zowel Codemasters(Operation Flashpoint) als Novalogic (LandWarrior) gemeelt, maar volgens hen zijn er geen Linux based server versies van de games beschikbaar...:-((

Wat nu?
Wie weet waar ik toch zo'n Linux server versie vandaan kan halen?

Alvast bedankt..

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De halflife, quake en unreal servers zijn in principe door de producenten gemaakt.
Dat zal voor operation flashpoints en landwarrior ook wel gelden...

Als de makers er dus zelf niets voor gedaan hebben, heb je waarschijnlijk pech.

• wilbert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-05 12:50
Een server die game-verkeer regelt kijkt toch niet naar het os ? je kunt toch gewoon met een windhoos bak een linux-server connecten ?

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Ga counterstike-server bouwen! Is supercool, en makkelijk onder linux. zie www.counter-strike.net
En als er geen server versie voor linux van een spel is, houdt het echt op.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 13:05
Voor zover ik weet is er (nog) geen dedicated server versie van OF

Verwijderd

Als je wilt mag je voor ons een server hosten ;) een Unreal Tournament gameservertje. [beetje spam, acm] zoekt al een tijdje naar een server :D En UT draait wel onder linux.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 13:42 schreef XeCtiC het volgende:
Als je wilt mag je voor ons een server hosten ;) een Unreal Tournament gameservertje. [beetje spam, acm] zoekt al een tijdje naar een server :D En UT draait wel onder linux.
niet echt ontopic he? niet dat je zegt van "goh wat behulpzaam"

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:58
OF dedicated server komt nog (in augustus)
denk ook wel dat ie voor linux komt anders wordt het nooit wat met OF multiplayer :(

• killah
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 14:18
mail me maar even op killah@clanservers.nl
dan kan ik je wel even wat uitleggen.
Het probleem is dat landwarrior wel een dediserver heeft alleen het draait op windhoos en ofp heeft een afschuwlijke bandbreedte misbruik en processor kracht nodig op de server en de clients en het heeft geen dedicated server :(
Pagina: 1