[java][maven] POM is missing

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 22:52

Dorgaldir

Creature of the web

Topicstarter
Ik heb een mapje met sourcecode gekregen van een projectje waar ik enkele aanpassingen aan wou maken, dit bestaat uit meerdere packages. We hebben dit draaiende gekregen maar na een tijdje werken en misschien ergens verkeerd te klikken wil hij de code niet meer runnen en krijg ik telkens 3 meldingen:
code:
1
2
3
The POM for com.XXXXX is missing, no dependency information available
The POM for com.XXXXY is missing, no dependency information available
The POM for com.XXXXZ is missing, no dependency information available

De POM.xml files zijn wel zichtbaar, ik kan ze openen en editen...
Ik heb de fout al opgezocht en ze zeggen gewoon maven terug te runnen met -U om een update to forcen, maar dan krijg ik dezelfde fouten. Mijn kennis van maven is beperkt dus misschien dat ik de melding fout interpreteer...

Ik gebruik netbeans.

Just me

Beste antwoord (via Dorgaldir op 08-04-2019 13:41)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 16:17

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

zijn com.XXXXX, com.XXXY en com.XXXZ onderdeel van het project of externe dependecies? Is er ook een parrent pom?

Het zou kunnen dat niet alles gebouwd wordt. De pom's staan er wel, maar zolang het onderdeel niet in de repo staat kan hij niet gevonden worden. Als com.XXXX onderdeel is van het project, probeer die dan eerst eens te bouwen zodat hij wel in je lokale repo staat.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 16:17

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

zijn com.XXXXX, com.XXXY en com.XXXZ onderdeel van het project of externe dependecies? Is er ook een parrent pom?

Het zou kunnen dat niet alles gebouwd wordt. De pom's staan er wel, maar zolang het onderdeel niet in de repo staat kan hij niet gevonden worden. Als com.XXXX onderdeel is van het project, probeer die dan eerst eens te bouwen zodat hij wel in je lokale repo staat.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 22:52

Dorgaldir

Creature of the web

Topicstarter
Ik was inderdaad alles in de verkeerde volgorde aan het builden... Eens ik de juiste volgorde had en alles één voor één opnieuw gebuild heb werkte alles terug perfect.

Just me