3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Devschuur iig niet, tenzij je een webapp aan het ontwikkelen bent maar dat lijkt niet het geval te zijn.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Tenzij je 't over 't ontwikkelen van een WebApp wil hebben zie ik niet wat 't in de Devschuur® zou moeten zoeken? (Waar hoort mijn topic?)Koozza schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:53:
Ben dan wel geen adje, maar ik zou denken in de Devschuur
[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 08-04-2019 10:58 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Zo ja: open maar in CSA. Verplaatsen kan inderdaad altijd nog, zoals HoT hierboven zegt. Dat is geen schande
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Gaat echt om eindgebruik.Hero of Time schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:57:
Waar zou het voor dienen en waarop draai je het? Zou namelijk zomaar in Server Software en Windows Servers passen. Als we denken dat het niet goed staat in de een of andere plaats, verplaatsen we het topic naar waar het wel zou horen. Je zal iig in eerste instantie in Softe Goederen terecht komen.
Devschuur iig niet, tenzij je een webapp aan het ontwikkelen bent maar dat lijkt niet het geval te zijn.
Dank.F_J_K schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:04:
@JT wat bedoel je precies met "de keuze van een webapp voor bepaalde doeleinden"? Bijvoorbeeld of in jouw geval Office365 beter past dan de Google G Suite?
Zo ja: open maar in CSA. Verplaatsen kan inderdaad altijd nog, zoals HoT hierboven zegt. Dat is geen schandeNatuurlijk in de topicstart wel even voldoende info geven in de topicstart over concrete vraag, overwegingen, budget, randvoorwaarden, overwogen diensten, etc.
Gaat inderdaad zeker niet om ontwikkeling, anders had ik mijn weg wel gevondenKoozza schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:04:
Ik heb niks gezegdIk dacht dat het ging over het maken van een webapp en waarom daar wel / niet voor kiezen
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.