Waar stel ik een vraag over de keuze voor een webapp

Pagina: 1
Acties:
  • 524 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:55

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik heb wat vragen over de keuze van een webapp voor bepaalde doeleinden maar waar plaats ik deze eigenlijk, gewoon in softe goederen - client side applicaties?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Ben dan wel geen adje, maar ik zou denken in de Devschuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Waar zou het voor dienen en waarop draai je het? Zou namelijk zomaar in Server Software en Windows Servers passen. Als we denken dat het niet goed staat in de een of andere plaats, verplaatsen we het topic naar waar het wel zou horen. Je zal iig in eerste instantie in Softe Goederen terecht komen.

Devschuur iig niet, tenzij je een webapp aan het ontwikkelen bent maar dat lijkt niet het geval te zijn.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Koozza schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:53:
Ben dan wel geen adje, maar ik zou denken in de Devschuur :)
Tenzij je 't over 't ontwikkelen van een WebApp wil hebben zie ik niet wat 't in de Devschuur® zou moeten zoeken? (Waar hoort mijn topic?)

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 08-04-2019 10:58 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

@JT wat bedoel je precies met "de keuze van een webapp voor bepaalde doeleinden"? Bijvoorbeeld of in jouw geval Office365 beter past dan de Google G Suite?

Zo ja: open maar in CSA. Verplaatsen kan inderdaad altijd nog, zoals HoT hierboven zegt. Dat is geen schande :) Natuurlijk in de topicstart wel even voldoende info geven in de topicstart over concrete vraag, overwegingen, budget, randvoorwaarden, overwogen diensten, etc.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Ik heb niks gezegd :$ Ik dacht dat het ging over het maken van een webapp en waarom daar wel / niet voor kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:55

JT

VETAK y0

Topicstarter
Hero of Time schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:57:
Waar zou het voor dienen en waarop draai je het? Zou namelijk zomaar in Server Software en Windows Servers passen. Als we denken dat het niet goed staat in de een of andere plaats, verplaatsen we het topic naar waar het wel zou horen. Je zal iig in eerste instantie in Softe Goederen terecht komen.

Devschuur iig niet, tenzij je een webapp aan het ontwikkelen bent maar dat lijkt niet het geval te zijn.
Gaat echt om eindgebruik.
F_J_K schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:04:
@JT wat bedoel je precies met "de keuze van een webapp voor bepaalde doeleinden"? Bijvoorbeeld of in jouw geval Office365 beter past dan de Google G Suite?

Zo ja: open maar in CSA. Verplaatsen kan inderdaad altijd nog, zoals HoT hierboven zegt. Dat is geen schande :) Natuurlijk in de topicstart wel even voldoende info geven in de topicstart over concrete vraag, overwegingen, budget, randvoorwaarden, overwogen diensten, etc.
Dank.
Koozza schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:04:
Ik heb niks gezegd :$ Ik dacht dat het ging over het maken van een webapp en waarom daar wel / niet voor kiezen :)
Gaat inderdaad zeker niet om ontwikkeling, anders had ik mijn weg wel gevonden :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
d:)b Zien we je topic wel verschijnen :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.