Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Op het werk heb ik Compaq Deskpro EX jes, en daarin zit de harddisk ook verticaal. Ook zitten in servers vaak de harddisks verticaal
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
en als er 1 verticaal zit moet de ander ook verticaal
Als je twijfelt over de stabiliteit van de schijf zelf: Je kan een draaiend fietswiel aan de as vasthouden, het wiel zal dan rechtop blijven draaien.. (Ook gehoord, eigenlijk nog nooit uitgeprobeerd. Hmm. fiets slopen duss...
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
je moet er natuurlijk niet mee gaan gooien enzo als ie aan is daar kannie dus nie tegen
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Bij apple zit altijd alles krom en verkeerd om hè.Op woensdag 25 juli 2001 19:21 schreef AMADEUZ het volgende:
In de Imac's zitten de HD's onderste boven
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Een Fan draait toch ook evenhard als die verticaal staat
Een draaiend fietswiel bij de velg of spaken vasthouden lijkt me erg moeilijkOp woensdag 25 juli 2001 19:47 schreef Scyth het volgende:
Je kan een draaiend fietswiel aan de as vasthouden, het wiel zal dan rechtop blijven draaien.. (Ook gehoord, eigenlijk nog nooit uitgeprobeerd. Hmm. fiets slopen duss...
Overigens plaatst Dell zijn schijven ook vertikaal (Dimension 4100) en dat gaat goed.
P II 233 @ begane grond, rip (1997-2007), vervangen door vituele server uptime,
Uit de guide van 'n Seagate ST225A (20 MB MFM, XT-drive, lekker gevoelig & ouderwets dus) bleek ook dat je de disks horizontaal & verticaal mag monteren en dat dat geen probleem is. Hij mocht alleen niet rechtop staan met de aansluitingen naar boven (ik denk dat dat 'n limiet van die technologie was en dat dat tegenwoordig wel mag)
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b