ok deze configuratie loopt dus vast. Toen ik geen Normale ventilator bij de kast zette was hij in de bios al 53 graden. Is dit dus puur hitte of iets anders?
Wat voor koeler zit erop, en zit ie wel goed gemonteerd? Inclusief koelpasta enzo? Iets meer info graag
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Uh jah, gewonen standaard 4500 RPM koeler. Nix bijzonders verder. Koelpasta... is beetje op ... van de vorige cpu
Verwijderd
Na hoeveel tijd loopt hij precies vast?
Het is wel stom om geen koelpasta te gebruiken hoor.
draai je gewoon 12x100?
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
gebruik ik ook niet hoor, alleen die kauwgom die er standaard onder zit.Op woensdag 25 juli 2001 19:27 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Na hoeveel tijd loopt hij precies vast?
53 graden full load, 27 idle
This too shall pass
De koeler zit er goed op enzo. Mischien van belang: In de bios staat ie niet op default maar manueel op 12x100 maar dat mag nix uitmaken denk ik. Verder heb ik er een ENORME gewonen ventilator voor gezet en nog wordt ie te heet.. Zit mijn koeler er niet helemaal tegen aan ofzo? mag ik die koelpasta een beetje wegdouwen terug naar de plek van de cpu? of is dat link? Ik hoop dat iemand het weet. Ik hoor makkelijk dit aan te kunnen
ik heb gewoon originele bios. En hij loopt goed totdat windows boot. Soms loopt ie al vast voordat zandloper weg is. Record: mirc opstarten, drukte connect, boom vast. ARGH
Verwijderd
Ik merk daar hier helemaal niets van..Op woensdag 25 juli 2001 23:20 schreef HlpDsK het volgende:
De nieuwste bios geen een achterlijk hoge idle temp aan.
(KT7-RAID). Het kan natuurlijk aan de KT133A chipset, of de zomerse temperaturen liggen..
Pagina: 1