[Soundbar] Samsung TV, Netflix, Google-cast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:12
Wij zoeken een soundbar/audiosysteem die onze film en muziekervaring moet verrijken. De ingebouwde speakers van onze Samsung TV zijn niet echt indrukwekkend.. en als je je eenmaal daaraan gaat storen :F . Met name spraak is slecht te verstaan, dus daarom zijn we op zoek naar een soundbar.

Ons eisenpakket (semi-flexibel):
  • Het budget is tussen de 250 en de 450 euro
  • Compatible met TV (optische uitgang aanwezig) model Samsung UE40KU6020
  • Google home compatible (met name spotify via google home op de speaker moet kunnen)
  • Worden films/muziek op de tv gekeken maar via Netflix dus niet persee dolby of andere technieken, al kan het natuurlijk nooit kwaad
  • Plaatsing, kan op/naast tv meubel en evt losse speaker op de hoekbank (midden van de kamer)
  • Evt bluetooth-override (dat je met koptelefoon kan luisteren, mogelijk via koptelefoon-uit en bluetooth adapter)
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf zat ik oa te kijken naar een JBL balk die via de ING rentepunten winkel beschikbaar is, lijkt qua prijs/audio kwaliteit een goede keuze.
-JBL Bar 5.1 link
- Sonos Beam (hip enzo, maar prijs/kwaliteit twijfel ik aan?) link
-Samsung HW-MS650 link

Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand advies in welke bar in het eisenpakket past, ik zie doro de bomen het bos niet echt meer, er is zo veel keuze (helemaal als je audio-sets gaat meepakken). O-)