The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
Verkeerde forum denkik he.. hoort op Internet & telefonie thuis...
edit:
grr.. iemand is me voor..
grr.. iemand is me voor..
Verwijderd
Ping waarschijnlijk door euh, te pingen naar een server... Downstream door een lekker snelle server te vinden (tucows ofzo) en upstream door te uploaden naar een server? Da was toch nie zo moeilijk?
[edit2] 2 mensen die sneller waren met tikken
[/edit2]
edit:
wel erg verkeerd forum ja...
wel erg verkeerd forum ja...
[edit2] 2 mensen die sneller waren met tikken
Ja, maar pin is steeds 1msOp woensdag 25 juli 2001 19:10 schreef Stoned-cow het volgende:
Ping waarschijnlijk door euh, te pingen naar een server... Downstream door een lekker snelle server te vinden (tucows ofzo) en upstream door te uploaden naar een server? Da was toch nie zo moeilijk?
downstream loopt op totdat download klaar is. Ik heb de 3500kb/s al gehaald
The trade of the tools
Verwijderd
Zeker server van z'n eigen pc...Op woensdag 25 juli 2001 19:13 schreef Stoned-cow het volgende:
Naar welke server ping jij dan als ik vragen mag.... 1ms is wel errug errug snel...
Verwijderd
ping eens gewoon naar www.tweakers.net ofzo...
En laat maar raden, die 3500 kb/s komt van het lokale netwerk af..., T1 is max 1.544 Mbps.. (zie ook faq)
Dan zal ut wel SuperT of BundeldT zijnOp woensdag 25 juli 2001 19:22 schreef Stoned-cow het volgende:
ping eens gewoon naar www.tweakers.net ofzo...En laat maar raden, die 3500 kb/s komt van het lokale netwerk af..., T1 is max 1.544 Mbps.. (zie ook faq)
The trade of the tools
Ok waar zit je op school?
Verwijderd
Iona CollegeOp woensdag 25 juli 2001 19:35 schreef IceStorm het volgende:
Ok waar zit je op school?
715 North Avenue
New Rochelle, NY 10801
1 800 231 IONA
USA
(die wijsheid komt van iona.edu
Verwijderd
Op ftp://download.xs4all.nl/pub/test kun je wat bestandjes downloaden om je downstream te testen
Pagina: 1