Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen is het hoofdzakelijke doel. Verder wil ik tijdens het gamen graag een YT-video of een stream aan kunnen zetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum van het budget ligt rond de 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, koop alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel, ik heb dat tot nu toe ook altijd gehad. Mocht op papier AMD bijvoorbeeld veel beter zijn qua processor wil ik best wel switchen maar op de lange termijn is Intel denk ik beter(maar ik heb er weinig verstand van)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat ik met de PC gewoon de komende 5 of 6 jaar vooruit zonder echt dingen aan te hoeven passen. Misschien een nieuwe grafische kaart over een aantal jaar maar daar blijft het wel bij. Ik wil dus nu een goede PC in elkaar zetten voor de lange termijn.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van en geen interesse in.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag jullie input op mijn wenslijstje en of ik misschien wel helemaal de verkeerde kant op ben gegaan qua items. Misschien past het moederbord helemaal niet bij deze build of misschien is de voeding niet goed genoeg en moet ik bijvoorbeeld 750W. Ik hoor graag of deze PC goed is voor gamen op de lange termijn en wat eventuele verbeteringen zouden zijn bijvoorbeeld op het gebied van de grafische kaart. Deze is bijvoorbeeld van MSI, is Nvidia of een ander merk misschien beter?
Alvast bedankt!
Gamen is het hoofdzakelijke doel. Verder wil ik tijdens het gamen graag een YT-video of een stream aan kunnen zetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum van het budget ligt rond de 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, koop alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-9700K Boxed | € 436,21 | € 436,21 |
| 1 | MSI Z390-A PRO | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G | € 559,- | € 559,- |
| 1 | Fractal Design Define R6 USB-C Matzwart | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 110,50 | € 110,50 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Intel 660p 1TB | € 107,- | € 107,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.582,50 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel, ik heb dat tot nu toe ook altijd gehad. Mocht op papier AMD bijvoorbeeld veel beter zijn qua processor wil ik best wel switchen maar op de lange termijn is Intel denk ik beter(maar ik heb er weinig verstand van)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat ik met de PC gewoon de komende 5 of 6 jaar vooruit zonder echt dingen aan te hoeven passen. Misschien een nieuwe grafische kaart over een aantal jaar maar daar blijft het wel bij. Ik wil dus nu een goede PC in elkaar zetten voor de lange termijn.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van en geen interesse in.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag jullie input op mijn wenslijstje en of ik misschien wel helemaal de verkeerde kant op ben gegaan qua items. Misschien past het moederbord helemaal niet bij deze build of misschien is de voeding niet goed genoeg en moet ik bijvoorbeeld 750W. Ik hoor graag of deze PC goed is voor gamen op de lange termijn en wat eventuele verbeteringen zouden zijn bijvoorbeeld op het gebied van de grafische kaart. Deze is bijvoorbeeld van MSI, is Nvidia of een ander merk misschien beter?
Alvast bedankt!