Hallo allemaal,
Ik wil graag een nieuwe Game PC kopen en ik kan hier alle hulp bij gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een nieuwe game pc in elkaar zetten om de nieuwste games op hoge kwaliteit goed te kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500,- (excl. monitors)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb verder nog niets met uitzondering van toetsenbord en muis, ik ben nog zoekende naar 2 goede monitors
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende om games als Apex Legends / Fortnite en black ops 4 op goede kwaliteit te kunnen spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Graag wel een glazen wand in de computerkast en kleuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zo min mogelijk geluid
Hieronder een voorbeeld opzet. Graag hoor ik wat jullie er van vinden alle hulp en aanraders zijn welkom
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag alle onderdelen goed/passend bestellen zodat ik mijn PC in elkaar kan laten zetten. Hiervoor graag jullie advies over onderdelen
Ik wil graag een nieuwe Game PC kopen en ik kan hier alle hulp bij gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een nieuwe game pc in elkaar zetten om de nieuwste games op hoge kwaliteit goed te kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500,- (excl. monitors)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb verder nog niets met uitzondering van toetsenbord en muis, ik ben nog zoekende naar 2 goede monitors
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende om games als Apex Legends / Fortnite en black ops 4 op goede kwaliteit te kunnen spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Graag wel een glazen wand in de computerkast en kleuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zo min mogelijk geluid
Hieronder een voorbeeld opzet. Graag hoor ik wat jullie er van vinden alle hulp en aanraders zijn welkom
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 314,23 | € 314,23 |
| 1 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 131,99 | € 131,99 |
| 1 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Windforce | € 534,- | € 534,- |
| 1 | NZXT H500 Zwart | € 73,96 | € 73,96 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 110,50 | € 110,50 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Intel 660p 1TB | € 107,- | € 107,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.361,68 | |
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag alle onderdelen goed/passend bestellen zodat ik mijn PC in elkaar kan laten zetten. Hiervoor graag jullie advies over onderdelen
[ Voor 0% gewijzigd door lntentionn op 07-04-2019 16:31 . Reden: extra info voor betere kwaliteit ]