Huishoudelijk ovens/fornuizen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 14:41
Beste Tweakers,

Ik vroeg me af wat er is is gebeurd met de categorie ovens/fornuizen. Deze kon ik altijd onder de categorie huishoudelijk vinden maar lijkt nu helemaal verdwenen?

(Ik kan me in ieder geval herinneren ooit wat onder keramisch te hebben gezocht maar dit zouden ook pannen geweest kunnen zijn, het leek me in ieder geval normaal dat er ook ovens/fornuizen onder huishoudelijk te vinden waren en niet alleen maar onder ongecategoriseerd, waar geen filters aan te hangen zijn).

Gezien mijn elektrisch fornuis kuren lijkt te vertonen leek het me handig om ernaar te zoeken op de pricewatch (met een filter met breedte max 50 CM) maar als deze categorie weg is (/lijkt te zijn) wordt dat een beetje moeilijk :(.

De vraag:
Haal ik me dingen in mijn hoofd dat er ooit een categorie ovens/fornuizen (of iets dergelijks) heeft bestaan of is deze werkelijk opeens verdwenen?

Daarop volgend: Indien deze nooit heeft bestaan > Suggestie om deze categorie toe te voegen indien mogelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Starke op 07-04-2019 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Deze categorie heeft nooit in de Pricewatch gestaan en dat gaat op korte termijn niet toegevoegd worden. Het kan zijn dat je deze producten in unsorted hebt gezien? :)

Als je op 'ovens' zoekt, dan kun je wel producten vinden. In unsorted staan echter allerlei producten, soms komen deze per ongeluk in de Pricewatch.

“Do. Or do not. There is no try.”