Ik vraag mij af, mijn receiver heeft HCCP 2.2 mijn tv niet als ik nu een 4k blue-ray speler koop speelt hij dan alleen full HD maar geen 4k? Dat kan ik niet ergens duidelijk vinden.
Vraag
Alle reacties
Alle apparaten hebben HDCP 2.2 nodig.
Anders werkt het niet.
Anders werkt het niet.
Als je 4k wilt kijken heb je idd overal HDCP2.2 nodig.
Als je alleen de film wilt kijken op een lagere resolutie (op een non 4k TV) dan kan dat gewoon volgens mij.
HDCP 2.2. is alleen vor 4k content.
HDCP 2.2 zul je ook niet vinden op een non4k TV.
Dus volgens mij kun je gewoon een 4k Blu-ray speler kopen. En daar genieten van de films. Maar niet in 4k. Totdat je later een 4k tv koopt.
Als je alleen de film wilt kijken op een lagere resolutie (op een non 4k TV) dan kan dat gewoon volgens mij.
HDCP 2.2. is alleen vor 4k content.
HDCP 2.2 zul je ook niet vinden op een non4k TV.
Dus volgens mij kun je gewoon een 4k Blu-ray speler kopen. En daar genieten van de films. Maar niet in 4k. Totdat je later een 4k tv koopt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Aha dankjewel dan kan ik idd wel fullhd kijken ik heb wel een 4k tv de Samsung uhd7500 uit 2014 maar die ondersteund volgens mij geen HCCP ik ben geïnteresseerd in de Sony UBP-X700 dan ga ik daar voor sparen
Ik meen dat er soms met hdmi splitters toch 4k content te bekijken was op een tv zonder hdpc 2.2.
Je kan er eens op googlen.
Je kan er eens op googlen.
HCCP ondersteund ie sowieso niet.guyver3636 schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:36:
Aha dankjewel dan kan ik idd wel fullhd kijken ik heb wel een 4k tv de Samsung uhd7500 uit 2014 maar die ondersteund volgens mij geen HCCP ik ben geïnteresseerd in de Sony UBP-X700 dan ga ik daar voor sparen
HDCP 2.2 komt volgens mij uit 2013/2014.
En ik lees verschillende zaken over een Samsung 7500 dat het alleen op 1 HDMI poort werkt.
Dus toch even goed de handleiding in duiken voor de zekerheid??
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
aha ik zal nog eens kijken of ik het kan vinden maar het is niet makkelijk te vindenDarkSide schreef op maandag 8 april 2019 @ 18:41:
[...]
HCCP ondersteund ie sowieso niet.![]()
HDCP 2.2 komt volgens mij uit 2013/2014.
En ik lees verschillende zaken over een Samsung 7500 dat het alleen op 1 HDMI poort werkt.
Dus toch even goed de handleiding in duiken voor de zekerheid??
HDCP 2.2 kan alleen worden gebruikt met de HDMI(MHL)-poort. HDCP is de afkorting van 'High-bandwidth Digital Content Protection' en heeft te maken met bescherming van videocopyright. aha gevonden maar alleen op 1 mhl HDMI en niet op de arc mmmm
Pagina: 1