Na 10 jaar ga ik mijn huidige systeem vervangen. Ik draai nu nog met een i7 860 en gtx 580 videokaart. Dit maakt dat de upgrade zeker de moeite waard zal zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hier voornamelijk spellen mee gaan spelen op 4K. Ik wil ook dat hij redelijk future proof is. Met de videokaart zal dit niet lang zijn maar met de processor en moederbord wil ik toch wel even vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget dat ik hiervoor heb gesteld is 2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn tv is mijn monitor en dat is de Samsung QE65Q9F 2018. In mijn huidige systeem heb ik ook een Samsung 740 evo ssd en mijn planning is om deze mee te nemen naar het nieuwe systeem om daar windows op te installeren. Mijn home theater systeem zal het geluid verzorgen. Hierbij heb ik de beschikking over dolby atmos.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij het moederbord en videokaart heb ik dit keer gekozen voor MSI. Ik ben altijd een fan van asus geweest maar naar mijn mening is MSI ook geen slechte keuze.
Ga je overklokken?
Ik heb me nooit verdiept in overklokken dat is nu ook niet mijn planning.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben benieuwd wat jullie input is op dit systeem. Ik verwacht niet iets over het hoofd te hebben gezien. Ik sta volledig open voor input van jullie voor betere combinaties of wat dan ook. De cpu is bijvoorbeeld boxed en aangezien ik niet ga overklokken lijkt mij dit wel afdoende. Tegenwoordig is RGB in je kast normaal maar ik geef daar niks om dus dat hoeft niet meegenomen te worden in de eisen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hier voornamelijk spellen mee gaan spelen op 4K. Ik wil ook dat hij redelijk future proof is. Met de videokaart zal dit niet lang zijn maar met de processor en moederbord wil ik toch wel even vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget dat ik hiervoor heb gesteld is 2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn tv is mijn monitor en dat is de Samsung QE65Q9F 2018. In mijn huidige systeem heb ik ook een Samsung 740 evo ssd en mijn planning is om deze mee te nemen naar het nieuwe systeem om daar windows op te installeren. Mijn home theater systeem zal het geluid verzorgen. Hierbij heb ik de beschikking over dolby atmos.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-9700K Boxed | € 436,21 | € 436,21 |
| 1 | MSI MPG Z390 Gaming Plus | € 143,30 | € 143,30 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio | € 1.315,- | € 1.315,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400 Tempered Glass Grijs | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 105,65 | € 105,65 |
| 1 | Corsair TX750M V2 | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 223,95 | € 223,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.386,61 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij het moederbord en videokaart heb ik dit keer gekozen voor MSI. Ik ben altijd een fan van asus geweest maar naar mijn mening is MSI ook geen slechte keuze.
Ga je overklokken?
Ik heb me nooit verdiept in overklokken dat is nu ook niet mijn planning.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben benieuwd wat jullie input is op dit systeem. Ik verwacht niet iets over het hoofd te hebben gezien. Ik sta volledig open voor input van jullie voor betere combinaties of wat dan ook. De cpu is bijvoorbeeld boxed en aangezien ik niet ga overklokken lijkt mij dit wel afdoende. Tegenwoordig is RGB in je kast normaal maar ik geef daar niks om dus dat hoeft niet meegenomen te worden in de eisen.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5