Hierbij mijn lijst:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximale bedrag dat ik nu heb gespaard is 850 euro, het mag iets uitwijken naar boven (~ € 50).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn twee videokaarten zou ik graag crossfire willen draaien. Ik schat dus een goede voeding nodig te hebben. Ik dacht dat 800 watt voldoende zou zijn? Ik hoor graag welke voeding geschikt is hiervoor.
Verder gebruik ik mijn ssd voor het os en de in de lijst toegevoegde HDD voor de games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur voor een bepaald merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, geen wensen. Ik hoop op een systeem wat niet vast loopt en gewoon een tijdje mee draait.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag hulp willen hebben met het moederbord icm. de processor, kan deze combinatie? Mis ik een onderdeel? Tenslotte zou ik willen weten of het moederbord in de kast past
Naast dat de huidige ssd het operating system gaat draaien wil ik weten of het beter is om een m2 of een hdd te doen voor de opslag voor de games.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 324,- | € 324,- |
| 1 | MSI Z390-A PRO | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C16FRK2/32 | € 169,93 | € 169,93 |
| 1 | Corsair RM850x (2018) Zwart | € 126,90 | € 126,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 821,73 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximale bedrag dat ik nu heb gespaard is 850 euro, het mag iets uitwijken naar boven (~ € 50).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product |
| 1 | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC (Twee stuks) |
| 1 | LG 34WK650-W Wit, Zwart |
| 1 | Samsung 860 EVO 250GB |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn twee videokaarten zou ik graag crossfire willen draaien. Ik schat dus een goede voeding nodig te hebben. Ik dacht dat 800 watt voldoende zou zijn? Ik hoor graag welke voeding geschikt is hiervoor.
Verder gebruik ik mijn ssd voor het os en de in de lijst toegevoegde HDD voor de games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur voor een bepaald merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, geen wensen. Ik hoop op een systeem wat niet vast loopt en gewoon een tijdje mee draait.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag hulp willen hebben met het moederbord icm. de processor, kan deze combinatie? Mis ik een onderdeel? Tenslotte zou ik willen weten of het moederbord in de kast past
Naast dat de huidige ssd het operating system gaat draaien wil ik weten of het beter is om een m2 of een hdd te doen voor de opslag voor de games.