Toon posts:

welke cdrw is beter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke cd rewriter is beter denken julie de aopen crw1232 12x10x32 of de sony 145 crx 10x4x32 ?
ik heb ze allebei,maar ik kan er geen een extra kwijt helaas,in mijn 1ste pc zitten twee hdd's op ata100 en 80pins cable,en die aopen kan niet samen op 1 ide kabel met de cdrom speler i.v.m bufferunderuns volgens nero,in mijn tweede pc heb ik due twee hdd's en een cdrom en die sony crx145,dus ik moet nu een keuze maken,die aopen is wel sneller,maar ik moet degene houden waar ik het meest van op aan kan

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:00
Die A-open heeft 'justlink' een soort en met van burnproof wat die sony heef weet ik niet.
Ik denk dat je beter die A-aopen kan hebben.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:06

BrZ

Op woensdag 25 juli 2001 18:54 schreef Smirnoff het volgende:
Die A-open heeft 'justlink' een soort en met van burnproof wat die sony heef weet ik niet.
Ik denk dat je beter die A-aopen kan hebben.
Ik heb dus die Sony (gekocht toen hij net nieuw was en er nog geen 12x waren :) )
Die heeft dus geen burnproof of iets dergelijks :)
Hij is verder wel goed hoor, eigenlijk nooit problemen mee..

Die AOpen is dus iig sneller, maar over de kwailiteit kan ik dus niets zeggen....

Verwijderd

Ik vind de Aopen en Acer beter als Sony, heb met sony vaak problemen gehad, net als met HP.

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 21:55 schreef G-SPOTT_INC het volgende:
Ik vind de Aopen en Acer beter als Sony, heb met sony vaak problemen gehad, net als met HP.
HP sux !

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
euh ben ik nou gek :?
12x10x32 natuurlijk dies sneller .PUNT.! >:)

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:15
Ik heb die Aopen, de 1232Pro dan, maar geen problemen mee, is echt wel snel, bij Mycom kost hij 260 gulden en ik zal zeggen, dat is geen geld, kopen dus...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:19
Op woensdag 25 juli 2001 23:18 schreef het_beest het volgende:
Ik heb die Aopen, de 1232Pro dan, maar geen problemen mee, is echt wel snel, bij Mycom kost hij 260 gulden en ik zal zeggen, dat is geen geld, kopen dus...
hij heeft ze al :z

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Aopen is goed , eentje voor buurman en collega bij Mycom besteld, best wel snel moet ik zeggen, denk dat ik hem er ook bij koop

...

Pagina: 1