Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Externe USB SSD of stick voor TeslaCam

Pagina: 1
Acties:

• exyll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 11:15
Ik gebruik nu een oude 16GB OCZ Rally2 stick maar die is iets te klein voor de dashcam functionaliteit in TeslaCam / Sentry Mode opties in de Tesla.

Ik zoek dus iets groters en dacht aan iets van 128GB of wellicht wel zelfs groter omdat ik geen zin heb om steeds ruimte te moeten maken om er zeker van te zijn dat er wel nieuwe 'incidenten' weggeschreven kunnen worden van de 3 camera streams.

Eén uur aan beeldmateriaal kost ongeveer 5GB.

In de pricewatch zijn er sticks vanaf een paar GB, de externe SSD's worden gelistt vanaf 120GB maar er zijn ook sticks van 2TB. Qua opslagruimte doen ze niet onder voor externe SSD's.

Zijn er specifieke externe SSD's or sticks die geschikter zijn voor de toepassing als dashcam/camera opslag?
Uiteraard het verschil dat een stick direct in plugged en een drive een kabeltje heeft.

Even snel gerekend is 5GB per uur nog geen 1.5MB/s dus een super hoge schrijfsnelheid is ook niet perse nodig. Natuurlijk moet het wel geschikt zijn om continue beschreven te worden.

Ramon Smits

• exyll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 11:15
Een andere optie is een SD kaartje te kopen wat geclassificeerd door de fabrikant als zijnde geschikt voor dashcams en deze in USB/SD adapter te steken. Geen idee of dat werkt met de Tesla.

Ramon Smits