Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kingston-ktd-dm8400c6

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net 8gig geheugen gekocht op marktplaats,maar nu heb ik even gegoogled en zie dat het specifiek DELL geheugen is. Ik heb nog geen moederbord op het te testen, maar werkt het ook op reguliere moederborden, bijvoorbeeld: https://www.marktplaats.n...a557deff636f4f8b9c5b7a618,
Wat is compatible geheugen precies? https://www.yorcom.nl/art...6-2g/DDRSP-KTDDM8400C62G/
Bijvoorbaat dank

Robert

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2019 22:51 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:25
Dit geheugen is door Kingston specifiek ontwikkeld met compatibiliteit met Dell systemen in gedachten, aangezien deze lang niet elk type slikken. Wil niet zeggen dat het niet in normale borden werkt. Afgezien daarvan, waarom zou je überhaupt nog geld uitgeven aan deze oude meuk?

Verwijderd

Ik zie er niets specifieks aan behalve de vermelding Dell. Je linkt wel naar een Asus moederbord, Asus is wat kieskeuriger dan andere merken, zeker in het S775 tijdperk.
Dat moederbord ondersteunt ook maximaal 8GB, mogelijk beperkt het vullen van alle sloten de snelheid.
Kortom, zoek de handleiding en de qvl van het betreffende moederbord op.
Het is heel goed mogelijk dat het niet (Dell) op een QVL voorkomt maar kijk dan naar geheugen met dezelfde specificaties.
Kortom, testen is de enige manier om er achter te komen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Waarom open je dit topic nu?

Het was handiger geweest om hierbij stil te staan voor je het geheugen kocht, maar aangezien je dat niet gedaan hebt, kun je niets totdat je het geheugen daadwerkelijk binnen hebt en uitprobeert. Als je dan tegen problemen aanloopt kun je er wat aan doen, nu kun je niets.

Dat betekend ook dat je per definitie niet kunt voldoen aan de eisen die we op GoT hebben qua eigen inzet/zelf dingen proberen kunt voldoen, dus sluit ik dit topic.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.