True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!
Vraag
Beste antwoord (via theredspecial op 08-05-2019 22:22)
Ik maak al jaren gebruik van mailbox.org, een provider die security en privacy hoog in het vaandel hebben. Zeer tevreden.bravoure schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:47:
Sinds een paar maanden gebruik ik mail + agenda op mijn eigen domein bij mailbox.org. Dit is een Duitse privacy-aware provider, en bevalt mij erg goed.
Alle reacties
Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |
Ik sync de agenda van mijn telefoon, outlook(werk) en vereningswebsite allemaal naar mijn nextcloud omgeving.
Nextcloud betekent dat ik zelf het onderhoud moet doen, lees ik volgens mij. Kost dat je je veel tijd en moeite?
True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!
Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |
Nadeel van webhosting is wel dat chat en office bestanden bewerken.
Nextcloud kun je ook als dienst afnemen, let dan wel even op welke uitbreidingen erbij zitten een kale nextcloud bied alleen bestanden delen.
https://cloud.webo.hosting/ is het uitgebreidst met mail,chat, en office bestanden bewerken. En vergeet ook Decks niet, heel handig voor team planning.
Ik post later nog wel wat ik heb gekozen en waarom.
[ Voor 0% gewijzigd door bravoure op 07-04-2019 11:34 . Reden: Typo ]
Ik maak al jaren gebruik van mailbox.org, een provider die security en privacy hoog in het vaandel hebben. Zeer tevreden.bravoure schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:47:
Sinds een paar maanden gebruik ik mail + agenda op mijn eigen domein bij mailbox.org. Dit is een Duitse privacy-aware provider, en bevalt mij erg goed.
Thanks all!