Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sDad
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:41
Hola medetweakers!

Ik heb onlangs een Evolv Shift voor een leuke prijs op de kop weten te tikken, echter is de airflow van deze kast niet al te best.

Nu kwam ik op het internet een modder tegen die een mooi patroon in zowel zijn front- als zijn backpanel heeft laten frezen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4Uxv7BN.jpg?1

Naast het feit dat dit er vet uitziet, bevordert het ook de airflow en de temperaturen in zijn kast. Nu wil ik dit ook doen echter heb ik geen CNC ervaring. Nu vroeg ik mij af of jullie partijen kunnen aanbevelen die mij verder kunnen helpen? Voor de geinteresseerden, de tekeningen vinden jullie terug via de volgende linkjes:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:41

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Als je de gouden gids opent en even op CNC in de buurt zoekt kom je zat bedrijven tegen.

Daarnaast zijn er makerspaces en fablabs waar je het zelf zou kunnen doen tegen een huurprijs.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:17
Let wel op dat je op die manier geen stoffilter hebt.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 16:36
Malantur schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 18:51:
Let wel op dat je op die manier geen stoffilter hebt.
Gewoon een stofje erachter plakken en klaar. Hoeft niet lastig te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sDad
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:41
memphis schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 17:15:
Als je de gouden gids opent en even op CNC in de buurt zoekt kom je zat bedrijven tegen.

Daarnaast zijn er makerspaces en fablabs waar je het zelf zou kunnen doen tegen een huurprijs.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan - had er al een paar benaderd maar die nemen geen eigen materiaal aan. Ik ga eventjes kijken naar makerspaces en fablabs. Dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazzzup
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 22:13
Ik wil hetzelfde laten uitvoeren met mijn panelen, Ik heb het nagevraagd bij "Stadslab Rotterdam", maar deze hebben daar niet de apparatuur voor staan om metaal te snijden, ook was niet bekend waar het wel kon.

Misschien dat iemand al een adresje wet om het uit te voeren?
Pagina: 1