Mijn zusje vroeg mij of ik voor haar een nieuwe pc wil bouwen.
Ze gebruikt haar pc veel om albellie fotoboeken te maken. en af en toe speelt ze World of Warcraft of de nieuwste tombraider. Daarnaast doet ze veel standaard surf en mail werk en werkt ze met office.
Kosten.
Het systeem mag maximaal 1000 euro kosten. Hier wil ze graag ook een nieuw beeldscherm bij. 25 inch.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek dus naar een snelle workstation waar ook een leuke videokaart inzit.
hieronder een lijstje uit de BBG. ik ben er alweer een tijdje uit dus ben niet meer up to date met de nieuwste hardware. en dus heb ik de laatste BBG gejat. Maar dit wil niet zeggen dat dit het beste is om voor mijn zusje te bouwen. aangezien ze hem niet overdreven voor gamen gebruikt.
Hier staat dus een AMD processor in. een paar jaar geleden was intel de beste keus dusja ik neig gevoelsmatig naar een intel. Ik ben erg benieuwd of mijn gevoel nog klopt.
Het belangrijkst is dat het systeem supersnel is en stabiel is.
Verder ben ik niet van plan dit systeem over te klokken.
Zelf heb ik een dell 25 inch beelscherm waar ik erg tevreden over ben. Maar misschien zijn er op het moment weer betere keuzes. En wat zou een leuk betaalbaar setje muis en toetsenbord zijn voor haar werkzaamheden?
Ik hoop dat jullie zo eerst genoeg info hebben en anders hoor ik het graag.
EDIT: aangezien de reacties, wordt een snelle game pc met beeldscherm voor 1000 euro moeilijk. gezien de prioriteit ligt bij een nieuw snel systeem dan ben ik bereid de videokaart voorlopig achterwege te laten en alleen voor een snelle workstation te gaan. Ik hoop dat jullie me nu verder op weg kunnen helpen.
Ze gebruikt haar pc veel om albellie fotoboeken te maken. en af en toe speelt ze World of Warcraft of de nieuwste tombraider. Daarnaast doet ze veel standaard surf en mail werk en werkt ze met office.
Kosten.
Het systeem mag maximaal 1000 euro kosten. Hier wil ze graag ook een nieuw beeldscherm bij. 25 inch.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek dus naar een snelle workstation waar ook een leuke videokaart inzit.
hieronder een lijstje uit de BBG. ik ben er alweer een tijdje uit dus ben niet meer up to date met de nieuwste hardware. en dus heb ik de laatste BBG gejat. Maar dit wil niet zeggen dat dit het beste is om voor mijn zusje te bouwen. aangezien ze hem niet overdreven voor gamen gebruikt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 156,79 | € 156,79 |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 75,90 | € 75,90 |
| 1 | NZXT H500 Zwart | € 73,96 | € 73,96 |
| 1 | Dell UltraSharp U2518D Zwart | € 291,01 | € 291,01 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,- | € 27,- |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 85,36 | € 85,36 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 893,02 | |
Hier staat dus een AMD processor in. een paar jaar geleden was intel de beste keus dusja ik neig gevoelsmatig naar een intel. Ik ben erg benieuwd of mijn gevoel nog klopt.
Het belangrijkst is dat het systeem supersnel is en stabiel is.
Verder ben ik niet van plan dit systeem over te klokken.
Zelf heb ik een dell 25 inch beelscherm waar ik erg tevreden over ben. Maar misschien zijn er op het moment weer betere keuzes. En wat zou een leuk betaalbaar setje muis en toetsenbord zijn voor haar werkzaamheden?
Ik hoop dat jullie zo eerst genoeg info hebben en anders hoor ik het graag.
EDIT: aangezien de reacties, wordt een snelle game pc met beeldscherm voor 1000 euro moeilijk. gezien de prioriteit ligt bij een nieuw snel systeem dan ben ik bereid de videokaart voorlopig achterwege te laten en alleen voor een snelle workstation te gaan. Ik hoop dat jullie me nu verder op weg kunnen helpen.
[ Voor 24% gewijzigd door maus12 op 05-04-2019 15:58 ]