Goedendag,
Mijn ASUS laptop is na 5 jaar een brandlucht gaan doen, omdat ik een bak noodles heb laten vallen. Nou ben ik opzoek naar weer een ASUS laptop met de fijne en stevige bouwkwaliteit.
Waar ik mij echter aan irriteer is dat de laptop die ik zoek er zo "kinderachtig" eruit zien, ik ben nu 27, voel me 40 en wil gewoon een "normaal" uitziende laptop, zonder al te veel gimmic aan de achterkant of voorkant.
- Ik speel regelmatig GTA 5 met wat mods hier en daar en zoek het liefst een NVIDIA GTX 1060 kaart met 6 GBD DDR5. Ook mail ik veel, internet etc. en is een numpad rechts hebben wel fijn.
Wensen:
- 15 a 15.6 inch, max 16. (liefst had ik 4K maar is lastig, dan maar 1920)
- RAM maakt niet uit.
- SSD of HDD maakt niet uit
- Keyboard-light graag (switchen van kleur zou fijn zijn, niet noodzakelijk).
- Behuizing liefst grijs/zilver/metaal anders zwart.
Budget: kleine 1500,- (mag iets overlopen).
Wel zoek ik een winkel waarin ik in termeinen mag betalen zoals MediaMarkt, Bcc, Expert.
Dank jullie wel allen.
- Ik heb o.a. MSI GS65 gevonden een HP, maar die heeft maar 3 GB Videokaart.
Lastig....
Mijn ASUS laptop is na 5 jaar een brandlucht gaan doen, omdat ik een bak noodles heb laten vallen. Nou ben ik opzoek naar weer een ASUS laptop met de fijne en stevige bouwkwaliteit.
Waar ik mij echter aan irriteer is dat de laptop die ik zoek er zo "kinderachtig" eruit zien, ik ben nu 27, voel me 40 en wil gewoon een "normaal" uitziende laptop, zonder al te veel gimmic aan de achterkant of voorkant.
- Ik speel regelmatig GTA 5 met wat mods hier en daar en zoek het liefst een NVIDIA GTX 1060 kaart met 6 GBD DDR5. Ook mail ik veel, internet etc. en is een numpad rechts hebben wel fijn.
Wensen:
- 15 a 15.6 inch, max 16. (liefst had ik 4K maar is lastig, dan maar 1920)
- RAM maakt niet uit.
- SSD of HDD maakt niet uit
- Keyboard-light graag (switchen van kleur zou fijn zijn, niet noodzakelijk).
- Behuizing liefst grijs/zilver/metaal anders zwart.
Budget: kleine 1500,- (mag iets overlopen).
Wel zoek ik een winkel waarin ik in termeinen mag betalen zoals MediaMarkt, Bcc, Expert.
Dank jullie wel allen.
- Ik heb o.a. MSI GS65 gevonden een HP, maar die heeft maar 3 GB Videokaart.
Lastig....