Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

"Normaal uitziende" gamelaptop gezocht.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Mijn ASUS laptop is na 5 jaar een brandlucht gaan doen, omdat ik een bak noodles heb laten vallen. Nou ben ik opzoek naar weer een ASUS laptop met de fijne en stevige bouwkwaliteit.

Waar ik mij echter aan irriteer is dat de laptop die ik zoek er zo "kinderachtig" eruit zien, ik ben nu 27, voel me 40 en wil gewoon een "normaal" uitziende laptop, zonder al te veel gimmic aan de achterkant of voorkant.

- Ik speel regelmatig GTA 5 met wat mods hier en daar en zoek het liefst een NVIDIA GTX 1060 kaart met 6 GBD DDR5. Ook mail ik veel, internet etc. en is een numpad rechts hebben wel fijn.

Wensen:

- 15 a 15.6 inch, max 16. (liefst had ik 4K maar is lastig, dan maar 1920)
- RAM maakt niet uit.
- SSD of HDD maakt niet uit
- Keyboard-light graag (switchen van kleur zou fijn zijn, niet noodzakelijk).
- Behuizing liefst grijs/zilver/metaal anders zwart.

Budget: kleine 1500,- (mag iets overlopen).
Wel zoek ik een winkel waarin ik in termeinen mag betalen zoals MediaMarkt, Bcc, Expert.

Dank jullie wel allen.

- Ik heb o.a. MSI GS65 gevonden een HP, maar die heeft maar 3 GB Videokaart.
Lastig....

Alle reacties

• niekslebos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-11 11:10
MSI PS65

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
categorie: Laptops

hieruit kan je effectief kiezen.

zoals bijvoorbeeld deze: pricewatch: Asus ROG Zephyrus S GX531GM-ES005T vind ik echt een mooie laptop

[ Voor 25% gewijzigd door Knee-Buckler op 05-04-2019 12:15 ]

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56
Lenovo Legion 740 & 540. Heb zelf een 720 welke er van de achterkant niet echt een "gamers" uitstraling heeft. De 740 en de 540 zien er (persoonlijk) erg strak en beter uit dan de 720

540 (Coming soon)
https://www.lenovo.com/gb...-Y540-15ICH/p/88GMY501214

740 (al beschikbaar)
https://www.lenovo.com/gb...Y740-17ICHg/p/88GMY701062

[ Voor 41% gewijzigd door da_PSI op 05-04-2019 12:18 ]

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11 18:46
Persoonlijk vind ik de Razer Blade serie de mooiste "game" laptops. Alleen het razer logo zou er nog af mogen, maar dat valt te overzien.

Geen idee of je in termijnen kunt betalen.

Verwijderd

Topicstarter
Wauw, zo snel en al veel reacties.
Ik ga al die laptops even vergelijken, kom erop terug.

Dank jullie wel!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik hoop dat al die lampjes uit kunnen; dan is vooral de Lenovo erg strak, maar ook de Asus mag er zijn....

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:04
De Asus Zephyrus series zouden onwijs goede game laptops zijn ivm zeer goede koeling. Het is een soort pass through waardoor hij makkelijker zijn warmte kwijt kan wat weer resulteert in lage temparaturen en minder lawaai van de koelers.

Ik was in ieder geval erg onder de indruk van de oude modellen. Ze waren alleen wel erg prijzig. De nieuwe serie ken ik niet. Ze hebben nu al Zephyrus modellen vanaf 1400 euro:

pricewatch: Asus ROG Zephyrus S GX531GM-ES005T

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Inverted_World
Sir_Hendro schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:29:
De Asus Zephyrus series zouden onwijs goede game laptops zijn ivm zeer goede koeling. Het is een soort pass through waardoor hij makkelijker zijn warmte kwijt kan wat weer resulteert in lage temparaturen en minder lawaai van de koelers.

Ik was in ieder geval erg onder de indruk van de oude modellen. Ze waren alleen wel erg prijzig. De nieuwe serie ken ik niet. Ze hebben nu al Zephyrus modellen vanaf 1400 euro:

pricewatch: Asus ROG Zephyrus S GX531GM-ES005T
Hoe is dat een "normaal" uiterlijk :D

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:04
Inverted_World schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:30:
[...]

Ik vind dit best normaal uitzien op de oranje rand om de laptop heen na dan. Toetsenbord KAN rgb tonen maar kan ook gewoon compleet wit of zelfs uit (evenals het logo op de klep). Dan heb je eigenlijk een vrij zakelijke zwarte laptop. Er zit geen rare bling bling op zoals bij sommige gaming laptops.

[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Hendro op 05-04-2019 12:38 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Topicstarter
Inverted_World schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:30:
[...]

Design is te druk, en die achterkant lijkt op een enge oog.
Nah, wel indrukwekkend, maar toetsenbord zit ook te laag.

Ik lig vaak op bed, met onderant van laptop op mijn buik, niet fijn typen zo.

• Inverted_World
Sir_Hendro schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:37:
[...]

Ik vind dit best normaal uitzien op de oranje rand om de laptop heen na dan. Toetsenbord KAN rgb tonen maar kan ook gewoon compleet wit of zelfs uit (evenals het logo op de klep). Dan heb je eigenlijk een vrij zakelijke zwarte laptop. Er zit geen rare bling bling op zoals bij sommige gaming laptops.
Ik denk dat we naar verschillende laptops kijken. Het gaat om het design, het is een game laptop tot de max, raar design met toetsenbord voorop, een TouchPad op een gekke plek, alles aan dat ding schreeuwt "gaming en kermis". Ik vind een full blown Alienware nog minder game-ish dan dat.

Ik snap heus wel dat er ongetwijfeld redenen zijn waarop het design is zoals het is. Maar bij een laptop met gaming specs die een "normaal" en "zakelijk" uiterlijk moet hebben denk ik eerder aan een Dell XPS 15, een MacBook Pro (puur het design) of de Razer die ik aankaart welke gebaseerd is op MBP design.

Verwijderd

Een van de andere opties is een skin gebruiken voor de achterzijde van het scherm waardoor logo's en schreeuwerige dingen niet zichtbaar zijn. Ikzelf heb een Razer Blade 15 met een Dbrand skin. Volledige zwarte laptop nu.

Dit zal vast ook wel beschikbaar zijn voor andere laptops. De Razer kan ik met de huidige security issues even niet aanraden.

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 14:12

nlboy

Alles kitz?

Wellicht is BTO iets voor jou? :) Daar hebben ze redelijk normale modellen.

Hardware.info heeft de BTO X•BOOK 15X882 als Excellent bestempeld.

[ Voor 40% gewijzigd door nlboy op 08-04-2019 09:19 ]

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Acer A715 met GF1060.

• jop42
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-05 15:06
Al eens gekeken naar de Dell G3/G5 15 series?
https://www.dell.com/nl-n...es-15-3579-laptop/cn35713 Deze
hebben enkel wel de minder krachtige max-q versie van de 1060.

• themaxxxx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-11 22:12
pricewatch: HP Pavilion 15-cx0675nd

Kijk hier eens naar ;) is dan wel geen asus maar wel een normaal uiterlijk met gaming specs

[ Voor 19% gewijzigd door themaxxxx op 05-04-2019 23:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel allemaal.
Ik ga nog even wat revieuws lezen van alle laptops, gezien sommige schermen een matige helderheid hebben. Daarnaast vind ik de beeldscherm scharnieren de degelijkheid daarvan ook belangrijk.

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik zou zeker eens naar de tip van @nlboy kijken. Ik heb zelf een BTO voor videobewerking op locatie en ben er zeer content mee. Je kan redelijk veel configureren en ze hebben normaal uitziende modellen, maar je kan er wel flinke processoren in krijgen, Nvidia RTX20x0 videokaarten, een bak geheugen, etc. Bouwkwaliteit is ook oke. Mijne sleep ik al jaren overal naartoe.
Pagina: 1