Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Samsung A6 schakelt muziek via bluetooth en via online radio/internet gewoon uit als mijn mobiel in de slaapstand/zwart beeld gaat. Nu is er pas een software update geweest en een paar apps geüpdated. Waar kan ik de instelling vinden om muziek door te laten gaan terwijl je scherm uit is. De slaapstand verlengen naar 10 minuten is natuurlijk niet genoeg. Waar kan ik dat veranderen. Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Waarschijnlijk stopt de radio omdat de app volgens je toestel geen data mag verbruiken als je toestel slaapt.

Je kunt hier vinden hoe je dit uitzet (waarschijnlijk per app):
https://support.google.com/googleplay/answer/1663315?hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.

Kom er helaas niet verder mee. Kan zelfs geen data instelling benaderen, zelfs niet als ik woord in de zoekbalk typ. Snap er geen hout van......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zo is het belangrijk om eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent. Zou je dus willen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf instellingen nagelopen...apps opnieuw erop gezet. Machtigingen nagekeken maar die vindt ik aardig ingewikkeld wat de invloed ervan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Laatst iemand met soortgelijk probleem op Samsung S8. Opgelost door Airplane Mode aan te zetten, en weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geprobeerd, werkt helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De app music center van sony werkt sinds gisteren wel weer in slaapstand. Dus alleen online radio via internet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Contact met Samsung gehad, wat instellingen doorlopen. O.a. test in veilige modus en bij sluimerende apps. Niets verhielp het probleem. Blijkt dat via chrome of google app wel alles bleef spelen. Alleen bij de samsung internet app is iets niet goed. Maandag een telefonische afspraak zodat ze op afstand in mijn telefoon kunnen. Blijkt toch meer aan de hand met alleen die app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ook niet verder, ik heb dat ook met de galaxy als ik radio 538 luister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlvanosch
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 26-06 23:17
Ik heb dat ook met de galaxy als ik radio SLAM! luister.
https://luisterradio.fm/radio/slam

[ Voor 4% gewijzigd door nlvanosch op 26-06-2025 23:17 ]

Pagina: 1