ik ben aan het kijken voor een nieuwe computer. Ik heb nu een MSI Nightblade MI3 7RB-006EU
Hierin zit:
- Intel Core i5 - 7400 3.0GHz processor
- GTX 1050Ti Gaming (MSI)
- 1 TB HDD
- 1 TB SSD (zelf erin gezet)
- DDR5 4GB
Deze computer is moeilijk te upgrade. Huidige voeding is vergelijkbaar met een FSP180. Deze psu levert ook maar 350W aan vermogen.
Ik zou met een nieuwe computer spellen als Anthem op minimaal high kwaliteit met goede FPS willen spelen. Ik zou dan liefst boven de 60 fps zitten
Ook wil ik er eventueel mee gaan streamen. Dit is geen must.
De computer mag rond de 1.000 euro zijn.
ik heb al een monitor en deze is ook van MSI
Het is een MSI Optix G27C
Deze kan op Display port 144Hz aan. Resolutie is 1920 x 1080
Toetsenbord en muis heb ik allemaal al uiteraard
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al rond gekeken en op youtube oa Linus tech tips gekeken'
Ik kom alleen niet verder als dit
ik heb geen voorkeuren voor merk.
Ik heb geen extra wensen, aangezien ik er vanuit ga dat ik de computer later nog eventueel zou kunnen upgraden
wellicht later overklokken
Ik zou willen weten of mensen weten of mijn huidige computer aan te passen is, of dat het toch handiger is een nieuwe aan te schaffen.
Mocht het nodig zijn om een nieuwe aan te schaffen, naar welke videokaart ik zou moeten kijken. Voeding etc. kom ik waarschijnlijk zelf wel uit. Als mensen de lijst willen afmaken is dat natuurlijk ook welkom.
Groetjes
Hierin zit:
- Intel Core i5 - 7400 3.0GHz processor
- GTX 1050Ti Gaming (MSI)
- 1 TB HDD
- 1 TB SSD (zelf erin gezet)
- DDR5 4GB
Deze computer is moeilijk te upgrade. Huidige voeding is vergelijkbaar met een FSP180. Deze psu levert ook maar 350W aan vermogen.
Ik zou met een nieuwe computer spellen als Anthem op minimaal high kwaliteit met goede FPS willen spelen. Ik zou dan liefst boven de 60 fps zitten
Ook wil ik er eventueel mee gaan streamen. Dit is geen must.
De computer mag rond de 1.000 euro zijn.
ik heb al een monitor en deze is ook van MSI
Het is een MSI Optix G27C
Deze kan op Display port 144Hz aan. Resolutie is 1920 x 1080
Toetsenbord en muis heb ik allemaal al uiteraard
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al rond gekeken en op youtube oa Linus tech tips gekeken'
Ik kom alleen niet verder als dit
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 261,05 | € 261,05 |
1 | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | € 199,- | € 199,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 460,05 |
ik heb geen voorkeuren voor merk.
Ik heb geen extra wensen, aangezien ik er vanuit ga dat ik de computer later nog eventueel zou kunnen upgraden
wellicht later overklokken
Ik zou willen weten of mensen weten of mijn huidige computer aan te passen is, of dat het toch handiger is een nieuwe aan te schaffen.
Mocht het nodig zijn om een nieuwe aan te schaffen, naar welke videokaart ik zou moeten kijken. Voeding etc. kom ik waarschijnlijk zelf wel uit. Als mensen de lijst willen afmaken is dat natuurlijk ook welkom.
Groetjes